Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Missslacker

Zarejestrowani
  • Zawartość

    73
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez Missslacker

  1. Missslacker

    Międzyzdroje

    Nic ciekawego u gosi nie słychać
  2. Missslacker

    Czarny manikiur

    Siostry, czy to była perfuma: chanel gabrielle? Bo nie wiem czy dobrze pamietam : p, a świta mi cosik xD
  3. Missslacker

    Międzyzdroje

    W uk juz od 2-3 lat odbiega się od papierowych wersji: listów z banku, payslipow. Młodzież raczej wybiera wersje elektroniczna : ), czyli np u mnie w robocie ( podwykonawca nhs czyli polskiego NFZ) mamy własny system, do którego logujemy się: sprawdzając comiesięczny wykaz pieniężny ( wypłata/payslip) , bukujemy dni wolne itd itd, ale w oficjalnym pomieszczeniu gdzie się meldujemy przed praca i po, można odebrać papierowa wersje wypłaty - najczęściej biorą je Grażynki, po 60-tce, które nie potrafią się logować do systemu firmy xDD, ewentualnie jak ich nie odbierasz to wysyłaja na adres domowy ( to ja zawsze xD).Ja swoje papierowe payslipy, co roku wkładam do niszczarki. Do niczego to nie jest potrzebne jeśli używasz swojego konta podatkowego, co jest praktyczne i świetnie zaprojektowane pod względem funkcjonowania. Nie wiem co ona takiego miała w tych dokumentach - bo nadpłata ale niedopłata rozliczana jest automatycznie i tutaj się nie rozlicza jak w Polsce.
  4. Missslacker

    Czarny manikiur

    Gienka na Boga , lucynka zakłamuje rzeczywisty stan ciuchów, kumasz? Czy zwoje mózgowe kiepsko pracują xD
  5. Missslacker

    Międzyzdroje

    Nie widzę problemu, każdy inteligentny człowiek ma swoje konto „podatkowe „ tzw tax account na gov.uk. Po zalogowaniu mozna wejść w zakładkę z numerem Nin oraz przejrzeć wszystkie wypłaty od pracodawców/agencji pracy plus rozliczenia podatku do 5 lat wstecz.
  6. Missslacker

    Międzyzdroje

    Wdupila z terminem przedłużenia wizy, tak by została na następne pół roku u donka na 100%
  7. Missslacker

    Międzyzdroje

    Wjadę klasykiem, wątek poleciał tak szybko jak pobyt u doniego xDD
  8. Missslacker

    Breżniewy bez czoła

    Musi siostra zawitać na południe, zapraszam xD. Nie, no ja rozumiem, ze w Polsce klimat całkiem odmienny ale doczepianie się na sile mnie troszkę razi. Nic nadzwyczajnego ubrać parke i czapę. W życiu bym nie pomyślała, ze to może wyglądać głupio. Jeszcze te rampersy, rajstopy z szelkami, zaniżanie rozmiaru przez paplotke kumam, tak doczepianie się do ootd z działki nie kumam.
  9. Missslacker

    Breżniewy bez czoła

    Ooo siostra chyba nigdy w uk nie była xD, tutaj szorty, japonki w zimie plus czapa, nie robią wrażenia. Ja mam teddy bear płaszcz i nosze pod niego t-shirty tylko ;), jestem cała i zdrowa. Wiec przyczepianie się trochę na siłę. A fiony nie oznaczyła, bo nie uczestniczyła w pieczeniu jaszczurów xD. Nie widziałam jej na stories u gorszej siostry.
  10. Missslacker

    Adrianna G make up artis

    Pies jest od dłuższego czasu u Ady ojca, na wsi. I ma się bardzo dobrze :), na pewno lepiej niż w bloku.
  11. Missslacker

    nie zmienicie nas

    Ja tez uk siostro, czirs
  12. Missslacker

    nie zmienicie nas

    Gienka otwórz oczy, przecież tam luśka dyktuje warunki od X lat xD, lubią - bo zawsze spływały dary losu ( za friko) od księżnej paplotki xD
  13. Missslacker

    nie zmienicie nas

    Albo kac minął ;), bo zazwyczaj wątki lecą w soboty xD
  14. Missslacker

    Kobieta żołądek pożera wątki jak panczettę

    Ona już nie ma studio i nie robi paznokci? ?
  15. Missslacker

    Polskie Karingtony

    Na brokacie ( chyba) można znaleźć jego bardzo fajne zdjęcie, na luzie - na rolkach. Z duża grupa innych ludzi- rolkowiczow : ))
  16. Missslacker

    Polskie Karingtony

    Kurde bele siostro, no chyba Michał. Dzięki, bo nie mogłam sobie rozjaśnić w głowie. To był rok 2016/2017 i byłam pewna, ze to był typek- kolega z uczelni
  17. Missslacker

    Polskie Karingtony

    Siostry możecie mi objaśnić co się stało z tymi dwoma kotami od parabara? Trochę nie w temacie jestem.
  18. Dziękuje siostro, a teraz? Bo już wątek poleciał w mgnieniu oka xD
  19. Dziewczyny a co Dre napisał? Bo nie znalazłam go na fb.
×