Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

sajuri13

Zarejestrowani
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral
  1. UWAGA !!! Jeżeli jesteś również poszkodowaną osobą przez firmę Dolci Sapori - franczyza MNIAMI ( mobilna pączkarnia ) proszę o kontakt, do pozwu zbiorowego przeciwko tej firmie. OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TĄ FIRMĄ !!!! Jako były franczyzobiorca mogę potwierdzić, że firma nie jest w żaden sposób wiarygodna, rzetelna ani godna zaufania. Przystąpiłam do franczyzy po przemiłej rozmowie z panią Iwoną, która zapewniała mnie, że koncept biznesu jest przemyślany i sprawdzony oraz, że firma posiada bardzo dobre gotowe lokalizacje, które przyniosą obroty na poziomie kilkudziesięciu tys. zł. .. Nie mając swojej lokalizacji - ZAUFAŁAM . Co było skutkiem tego zaufania ? Trzy razy zmieniałam lokalizację. W okresie co najmniej 1,5 miesiąca zostałam bez lokalizacji - tudzież obrotu i zarobku pozostawiona sama sobie, nie mając doświadczenia w szukaniu lokalizacji - firma była wcześniej o tym informowana. ( zaznaczam, że zaczął się wówczas sezon letni, gdzie o lokalizacje trudniej ) Miałam się o to nie martwić, bo podobno mają świetne, gotowe lokalizacje. Oczywiście za niekorzystanie z usług przez okres co najmniej 1,5 miesiąca, firma domagała się opłat. Przyłączyłam się do sieci z zaufaniem i liczyłam na profesjonalizm, partnerstwo biznesowe i dobranie dobrze prosperującej lokalizacji. Pomyliłam się. Firma w żaden sposób nie wzięła odpowiedzialności za wybrane dla mnie lokalizacje, przez które byłam i jestem stratna. Zostałam z kredytem na głowie na kilkadziesiąt tysięcy złotych. Jeżeli chodzi o koncept pączków u mnie sprzedawało się ich 10- 20 szt. dziennie we wszystkich lokalizacjach. Więc można się zastanowić jak sprzedaje się u nich ich główny produkt - PĄCZEK. Bo zarobek większy był z innych rzeczy. Dobrze sprzedawały się lody, lemoniady i desery lodowe, ale tak jak podkreślam nie były to obroty, które pozwoliłyby na pokrycie wszystkich kosztów.W moim przypadku koszty prowadzenia przekraczały miesięczny obrót. Jeżeli chodzi o towar wysyłany był z krótkimi datami ważności. Ceny towaru w większości niehurtowe. Często czegoś brakowało w magazynie. O wszystko trzeba było się domagać i upominać. Faktury wystawianie z błędami. Kilka razy miałam wystawioną fakturę podwójnie za tą samą usługę. PODKREŚLAM, ŻE NA WSZYSTKO CO OPISUJĘ W TYM KOMENTARZU MAM DOWODY, WIĘC NIE JEST TO OSZCZERSTWO, TYLKO POKAZANIE PRAWDY PRZYSZŁYM KANDYDATOM I INNYM OSOBOM POSZKODOWANYM, KTÓRE MOGĄ CZUĆ SIĘ W TYM SAME.
×