Jestem studentką V roku terapii, co za tym idzie piszę pracę magisterską na temat szkolnej przemocy rówieśniczej. Prowadzę badania jakościowe - wywiad z dorosłymi osobami, które chodząc do szkoły (nieważne na jakim etapie) doświadczyły szkolnej przemocy rówieśniczej. Zgodnie z etyką badań konieczne jest, aby osoba, która dobrowolnie zgadza się na udział w badaniach miała także przepracowaną traumę z tego okresu. Na ten moment brakuje mi kilku wywiadów, dlatego zwracam się z pytaniem, czy jest na grupie osoba, która doświadczyła przemocy rówieśniczej w szkole i zechciałaby podzielić się swoją historią poprzez rozmowę telefoniczną, messenger lub mailowo? Udział w badaniu jest oczywiście anonimowy, imię zostanie zmienione, jedyne dane jakich potrzebuję to wiek uczestnika. Ze swojej strony mogę zaoferować dostęp do skończonej pracy magisterskiej. Gdyby była osoba zainteresowana udziałem w badaniu proszę o kontakt priv lub mailowy: przemoc.pracamagisterska@gmail.com
Bardzo dziękuję za uwagę.
Pozdrawiam
Kasia
*Przemoc ce...ą trzy elementy. Są nimi: intencjonalność (chęć wyrządzenia krzywdy), powtarzalność (sprawca działa długotrwale, a więc powtarza akty agresji wobec ofiary) oraz nierównowaga sił pomiędzy sprawcą lub sprawcami a ofiarą. przewaga sprawcy nad słabszą ofiarą może mieć charakter przewagi liczebnej - gdy sprawców jest więcej niż ofiar, przewagi fizycznej - gdy silniejszy fizycznie sprawca znęca się nad słabszą ofiarą oraz przewagi psychicznej."