Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
przemoc.pracamagisteska

Szkolna przemoc rówieśnicza - retrospektywa dorosłych

Polecane posty

Jestem studentką V roku terapii, co za tym idzie piszę pracę magisterską na temat szkolnej przemocy rówieśniczej. Prowadzę badania jakościowe - wywiad z dorosłymi osobami, które chodząc do szkoły (nieważne na jakim etapie) doświadczyły szkolnej przemocy rówieśniczej. Zgodnie z etyką badań konieczne jest, aby osoba, która dobrowolnie zgadza się na udział w badaniach miała także przepracowaną traumę z tego okresu. Na ten moment brakuje mi kilku wywiadów, dlatego zwracam się z pytaniem, czy jest na grupie osoba, która doświadczyła przemocy rówieśniczej w szkole i zechciałaby podzielić się swoją historią poprzez rozmowę telefoniczną, messenger lub mailowo? Udział w badaniu jest oczywiście anonimowy, imię zostanie zmienione, jedyne dane jakich potrzebuję to wiek uczestnika. Ze swojej strony mogę zaoferować dostęp do skończonej pracy magisterskiej. Gdyby była osoba zainteresowana udziałem w badaniu proszę o kontakt priv lub mailowy: przemoc.pracamagisterska@gmail.com

Bardzo dziękuję za uwagę.

Pozdrawiam

Kasia

*Przemoc ce...ą trzy elementy. Są nimi: intencjonalność (chęć wyrządzenia krzywdy), powtarzalność (sprawca działa długotrwale, a więc powtarza akty agresji wobec ofiary) oraz nierównowaga sił pomiędzy sprawcą lub sprawcami a ofiarą. przewaga sprawcy nad słabszą ofiarą może mieć charakter przewagi liczebnej - gdy sprawców jest więcej niż ofiar, przewagi fizycznej - gdy silniejszy fizycznie sprawca znęca się nad słabszą ofiarą oraz przewagi psychicznej."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×