Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

p.licencjackadogoterapia

Zarejestrowani
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral
  1. Szanowni Państwo, Jestem studentką trzeciego roku na kierunku pedagogika opiekuńczo-wychowawcza i terapia pedagogiczna na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach, a moja praca licencjacka dotyczy roli zwierząt w terapii pedagogicznej na przykładzie dogoterapii. Zwracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o pomoc i uzupełnienie poniższych pytań. Jeśli maja Państwo jakieś dodatkowe uwagi dotyczące dogoterapii proszę o dopisanie w wyznaczonym miejscu. Odpowiedzi proszę przesłać na e-mail: p.licencjackadogoterapia@gmail.com Z góry bardzo dziękuję za udzielone odpowiedzi :) Pytania: 1. Płeć i wiek uczestnika zajęć z dogoterapii. 2. Płeć, wiek i wykształcenie rodzica(ów) / opiekuna prawnego. 3. Jak długo dziecko korzysta z dogoterapii? 4. Skąd dowiedział(a) się Pan(i) o dogoterapii? 5. Dlaczego wybrał(a) Pan(i) dogoterapię a nie inny rodzaj terapii? 6. Czy koszty terapii odgrywa istotną rolę? 7. Z jakiego powodu dziecko korzysta z dogoterapii? 8. Jak często Pana(i) dziecko uczestniczy w zajęciach z dogoterapii? 9. Czy jest Pan(i) obecna podczas prowadzenia zajęć z dogoterapii? 10. Czy zauważył(a) Pan(i), że zabawy z psem wpływają na aktywność fizyczną dziecka? 11. Czy na podstawie obserwacji zachowania dziecka i psa może Pan(i) stwierdzić, że istnieje pomiędzy nimi szczególny rodzaj więzi? 12. Czy zaobserwowała Pani/ Pan poprawę stanu zdrowia dziecka po zajęciach z dogoterapii? 13. Czy widzą Państwo jakieś inne korzyści związane z zajęciami dogoterapii? 14. Czy dziecko wykazuje większą otwartość i zaufanie w relacjach interpersonalnych dzięki terapii z psem? 15. Jakie formy terapii z psem są najbardziej efektywne dla Państwa dziecka? 16. Czy szkoła/nauczyciele zauważyli pozytywne zmiany u dziecka od rozpoczęcia dogoterapii? 17. Czy planuje Pan(i) kontynuować terapię z psem w przyszłości? Dodatkowe uwagi:
×