Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Polecane posty

Szanowni Państwo,

Jestem studentką trzeciego roku na kierunku pedagogika opiekuńczo-wychowawcza i terapia pedagogiczna na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach, a moja praca licencjacka  dotyczy roli zwierząt w terapii pedagogicznej na przykładzie dogoterapii. Zwracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o pomoc i uzupełnienie poniższych pytań. Jeśli maja Państwo jakieś dodatkowe uwagi dotyczące dogoterapii proszę o dopisanie w wyznaczonym miejscu.

Odpowiedzi proszę przesłać na e-mail: p.licencjackadogoterapia@gmail.com

Z góry bardzo dziękuję za udzielone odpowiedzi :)

Pytania:

1.     Płeć i wiek uczestnika zajęć z dogoterapii.

2.     Płeć, wiek i wykształcenie rodzica(ów) / opiekuna prawnego.

3.     Jak długo dziecko korzysta z dogoterapii?

4.     Skąd dowiedział(a) się Pan(i) o dogoterapii?

5.     Dlaczego wybrał(a) Pan(i) dogoterapię a nie inny rodzaj terapii?

6.     Czy koszty terapii odgrywa istotną rolę?

7.     Z jakiego powodu dziecko korzysta z dogoterapii?

8.     Jak często Pana(i) dziecko uczestniczy w zajęciach z dogoterapii?

9.     Czy jest Pan(i) obecna podczas prowadzenia zajęć z dogoterapii?

10.  Czy zauważył(a) Pan(i), że zabawy z psem wpływają na aktywność fizyczną dziecka?

11.  Czy na podstawie obserwacji zachowania dziecka i psa może Pan(i) stwierdzić, że istnieje pomiędzy nimi szczególny rodzaj więzi?

12.  Czy zaobserwowała Pani/ Pan poprawę stanu zdrowia dziecka po zajęciach
z dogoterapii?

13.  Czy widzą Państwo jakieś inne korzyści związane z zajęciami dogoterapii?

14.  Czy dziecko wykazuje większą otwartość i zaufanie w relacjach interpersonalnych dzięki terapii z psem?

15.  Jakie formy terapii z psem są najbardziej efektywne dla Państwa dziecka?

16.  Czy szkoła/nauczyciele zauważyli pozytywne zmiany u dziecka od rozpoczęcia dogoterapii?

17.  Czy planuje Pan(i) kontynuować terapię z psem w przyszłości?

Dodatkowe uwagi:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×