-
Zawartość
2678 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
Wygrane dni
3
salix wygrał w ostatnim dniu 31 Październik
salix ma najbardziej lubianą zawartość!
Reputacja
477 ExcellentOstatnio na profilu byli
Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.
-
Poki co firma nie jest notowana na giełdzie i nie udostępnia pełnych raportów finansowych, ta wartość ma jedynie charakter orientacyjny i jest dynamiczna jeśli ludzie nie będą zainteresowani kupnem, może być znacznie niższa niż początkowe szacunki.
-
Przychod z reklam to szacunkowo między 16 a 253 tys. dolarów miesięcznie, wiem, że dochodzą jeszcze sponsorzy i inne źródła, ale serio czy naprawdę uważasz, że to jest niewyobrażalna kasa, skoro trzeba z tego opłacić cały sztab ludzi, studia etc.?
-
W ogole nie bierzesz pod uwage, że ta kasa musi utrzymać wielu współpracowników, więc tak naprawdę nie jest już tak niewyobrażalna, jak się może na pierwszy rzut oka wydawać.
-
A u siebie nie robił jakichś cyrków ze Stonoga chociażby?
-
Nie kwestionuję jego inteligencji problem w tym, że robi wszystko, by zdobyć zasięgi bez względu na temat i poziom skakanie od Najmana, Latoszek i Staśko , aż po publicystykę polityczną sprawia, że trudno traktować go serio jako rzetelnego komentatora.
-
@carewicz rzeczywistościAle po co te przytyki od razu przecież ja nie mam nic do Twoich zachwytow nad 'sukcesami', które wyglądają na sukcesy tylko w oczach najbardziej oddanych fanów. Nie oglądam Książula, ale czytałam kilka artykułów o nim, więc wiem, że ma zasięgi, o jakich większość poważnych twórców których materiały wymagają mnóstwa pracy i wiedzy może tylko pomarzyć. Zestawiłam ich celowo bo Stanowski odtrąbił wielki sukces, a jednak przegrywa z gościem od jedzenia kebabów, który nie ma żadnego zaplecza marketingowego, sztabu ludzi ani sponsorów. W ogóle nie lubię Stanowskiego drażni mnie jego styl, który w moim odczuciu jest toksycznym miksem różnych negatywnych cech wolę oglądać to, co mnie naprawdę interesuje i co sama wybieram, niż to, co mi ktoś podsuwa.
-
Ksiazulo zaczął wrzucać regularnie materiały około 3 lat temu, więc to imperium medialne Stanowskiego ktorego wszyscy się boją to bajdurzenie mocno na wyrost. Poza tym jego dziennikarstwo jest na poziomie rozrywkowym, a nie poważnego publicysty wybił się dzięki urządzaniu beki z takich postaci jak Najman czy Latoszek i Derpienski. To bardziej kontrowersyjny showman niż dziennikarz jego styl to mieszanka prowokacji i taniej sensacji, która często przesłania merytoryczną wartość przekazu. Trudno traktować go poważnie jako rzetelnego dziennikarza on bardziej przypomina celebrytę, który buduje popularność na kontrowersjach i hejtowaniu innych niż na faktycznej analizie czy profesjonalizmie.
-
Data powstania kanału nie ma większego znaczenia, jeśli regularne materiały zaczął dodawać dopiero dużo później. Kluczową dla wyników jest regularna aktywność, a nie sam moment startu.
-
Nie, bo porównując wyświetlenia pojedynczych materiałów, to właśnie nieporównywalnie mniejsze kanały osiągają większe wyniki.
-
Jeszcze raz Stanowski 7,3 tys. filmów Ksiazulo 699 więc teoretycznie powinien mieć 10 razy mniej wyświetleń przez ostatnie 30 dni a ma połowe tego co Stanowski i w pl rankingu jest oczko wyżej od niego.
-
Kanał Zero ma około 7,3 tysiąca filmów, więc naturalne jest że w sumie będzie miał więcej wyświetleń niż kanał z zaledwie kilkudziesięcioma materiałami. Porównywanie tych wyników bez uwzględnienia liczby filmów to jak porównywanie całej biblioteki do pojedynczej książki.
-
Ty piszesz dyrdymały o jakichs potężnych zasięgach Kanału Zero, podczas gdy jego wyświetlenia są porównywalne do tych, które osiąga totalnie niszowy kanał historyczny z 10 razy mniejszą ilością subów i beż żadnego marketingu.
-
Ale gość od Janoszek to żaden poważny publicysta w mediach to raczej taki ‘gość od kebabów’ wśród dziennikarzy, który działa na zupełnie innej półce niż profesjonaliści.
-
Dzięki, właśnie o niego mi chodziło można sobie porównać liczby i ocenić rzeczywisty zasięg i zainteresowanie odbiorców.
-
To wyświetlenia, a nie liczba subskrypcji, są najważniejszym wskaźnikiem zasięgu i skuteczności kanału.
