Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość mobbing czy mi się wydaje

Wykańczają mnie w pracy pomocy!!

Polecane posty

Opowiem wam co dzieje się w mojej pracy i odpowiedzcie mi proszę czy to już mobbing? czy też jestem przewrażliwiona. Pracuje już teraz na 1/2 etatu, gdyż mój szef stwierdził, ze i tak zarabiam za dużo i nic nie robię. Pracuję w tej firmie od 97 roku, od początku tej firmy, tylko miałam innego szefa, który 5 lat temu przeszedł na emeryturę. Jestem po kursie profesjonalnej sekretarki, ciągle się dokształcam - starałam się wzorowo wykonywać moją pracę. Teraz jest tak, ze wszystkie moje obowiązki przejmuje głowna ksiegowa, która zasłania się poleceniami szefa - a tak naprawdę to sama to robi z własnej woli. Mnie nie ma po tych czterech godzinach i nie mam na to wpływu. Powiedzcie, czy mam walczyć o resztki mojej pozycji, czy dać sobie spokój?! Proszę wypowiedzcie się!!