Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Pestek

Procentowy uszczerbek- ile?

Polecane posty

Gość Pestek

Witam. Byłem wczoraj na komisji lekarskiej, która orzeka procentowy uszczerbek na zdrowiu, W lipcu rozciąłem podudzie o metal, miałem zszytą nogę i teraz została mi blizna na ok. 7cm. Czy ktoś z Was miał taki przypadek i jaki został orzeczony procentowy uszczerbek na zdrowiu (ile %?). Pytałem się lekarza, ale zasłonił sie tym, iż nie moze nic powiedzieć teraz. Pytam z czystej ciekawości, bo chciałbym zwyczajnie wiedzieć, na ile ew. mogę liczyć. Dzięki z góry za wszelkie info.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ..... ..... ........
nie znam się ale na więcej niż 5% bym nie liczyła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pestek
a skąd takie 5%?? W\g mnie to i tak dużo..Dzięki za odpowiedź. moze ktoś napisze, kto miał podobny uraz i oceniono mu już % uszczerbku. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pestek
Podnosze, bo może kto zasiądzie do kompa......poczyta.....miał taki uraz....no to hoop!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość samotna matka
w zus czy pzu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość moj znajomy przestrzelil
sobie wiatrowka palec w dloni. Dostal odszkodowanie za 1% z Warty. To bylo jakies 100 zl :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pestek
to naprawdę mało....ale to inny przypadek.czekam na dalsze.....:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gąska B.
Mój mąz za uszkodzenie oka (wpadła mu met. część i raniła oko) dostał 3,5% z CU

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pestek