Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość pakero -kujon

ja

Polecane posty

Gość pakero -kujon

powiedzmy sobie szczerze czy podoba wam sie facet 167 cm wzrostu 65 kg .niezbyt silny .Okulary studiujący szatyn omałej mocy i sredniej masie? Podnosze 17 kg - 20 razy w jedej ręce nad głowę . Wiec słabizna ze mnie.Wyciskam 17 kg około 70 razy na biceps.

Gość pakero -kujon
a myslałem ,ze kobiety lecą na wygląd inteligencje i biceps.Widocznie niektóre lubią tez gosci z BMw ,ale niestety jestem tylko biedym studentem.

Gość pakero -kujon
no ja nie jestem zbyt inteligentny kiedys miałem srednią 5,2 .Ale to było chyba w 8 klasie podstawówki wiec dawne czasy.Wygląd jest najważniejszy z moich obserwacji

tak jest najważniejszy. Wiec połowa kafeterii to kobiety samotne, bo wolą byc same niż chodzić z dupkiem, który widzi tylkośliczną buzie, duzy biust i wystający tyłek.

Gość pakero -kujon
sorry ,ale miłosc to nie tylko rozmowa porozmawiać można z kolezanką czy kolegą.Dla takiej kobiety jak na zdjęciu mogłbym wytrzymać.Wiesz gorzej by było jesli nie czułbym nic do kobiety ,a wiazałaby nas tylko rozmowa wtedy bym prędzej nie wytrzymał.Jesli jest iskra to rozmowa predzej sie ulozy bo jestesmy wtedy bardziej otwarci.Jesli nie jestes zakochany w kobiecie to jest gorzej bo jest wtedy rozmowa czysto oficjalna i wtedy jest problem.

Gość pakero -kujon
jesliby nie przestała mnie kochać to wtedy nie moglibysmy nawet nie rozmawiac na konkretny temat.Jak jestes zakochany to wydaje sie bardziej otwarty i własnie wtedy z kims chcesz rozmawiać.

Gość pakero -kujon