Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość katarinkaaa

Solarium czy samoopalacz ile, jaki- jednym słowem wymiana zdań

Polecane posty

Gość katarinkaaa

Zbliża się sylwester, jak wiadomo zima i słońca brak.. tak sobie pomyślałam że przydałoby się coś na podbrązowienie kolorytu mojego ciała ale jestem w tych sprawach kompletną amatorką. Jestem po prostu zielona:) Solarium chyba byłoby dobrym rozwiązaniem ale z tego co się orientuje trzeba się troche nachodzić i co ważniejsze napłacić.. Może lepiej samoopalacz? Może mogłybyście mi polecić jakiejś firmy? (po jakim czasie to się zmywa) heh miliony pytań- przeraszam z góry:) Ale może nie tlyko ja mam takie problemy:)

Gość Ja robie tak ze tak z trzy
razy ide na solarium przed sylwkiem na 15 minut. Zlapie troche kolorku-zwlaszcza moja biala buzka:) bede wygladala zdrowiej i wogole,ale brazowa czy czarna oczywiscie nie bede wiec... posmaruje cialo i twarz balsamem brazujacym-zaczne juz w pn i bede smarowac sie codziennie przed spaniem.Uzywalam zawsze balsamu brazujacego sopot-jest naparwde okey:) A teraz mam pianke brazujaca DAX COSMETICS i tez jest okey, ale jakos bardziej balsam mi przypadl do gustu bo wole wklepywac krem niz pianke-wode:/ Powodzenia!! Milego "opalania"

Gość Aaaa i jeszcze jendo
na solarium oczywiscie isc nie musisz- wystarczy tlyko ten balsam:) Ale ja mam dziurki w twarzy dlatego opalanie na solarium jest mi tez potrzebne zeby buzka byla gladsza. No i co do balsamu i pianki to dostac mozesz w Rossamnie jakby co:)

Gość no i znowu ja
zapomnialam o cenie. Za solarium placi sie dosc sporo10 minut okolo 10 zl, a co do balsamu SOPOT ziaji zaplacisz jakies 8 zl, a za pianke DAX COSMETICS zalacisz okolo 16 zl... To tyle:)