Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

ninao17

KONFLIKT SEROLOGICZNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Polecane posty

Błagam o rade! Moja siostra po raz drugi jest w ciąży! Jest w 4 miesiącu.Ale boi się że dziecko urodzi się chore bo jest konflikt serologiczny.Nie znam się na tym.Ona ma Rh- a jej mąż Rh+ !!!! Czy to oznacza,że z jej dzieckiem będzie coś nie tak?????? Pierwsze dziecko urodziła się zdrowe.A drugie było nie planowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja mam A Rh- a mąz ARh+ (czyli tak jak u Twojej siostry) Odrazu po porodzie dostałam zastrzyk na antyciała czy coś takiego.Dziecko jest zdrowe,dobrze się rozwija,poprostu lobuz .Zaczne od tego że to że jest u Twojej siostry takie grupy krwi a nie inny to wcale nie znaczy że bedzie konflikt!!!!!! konflikt wystąpi wtedy jeśli w czasie porodu krew małego wymiesza się z matką wtedy nastąpi ten cały konflikt(tak mi tłumaczyla gin) więc nie ma co panikowac teraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość oj był niedawno taki
tamat... poszukaj, jeżeli dostała zastrzyk immunoglobuliny po porodzie, to to chroni przed konfliktem w kolejnej ciąży! jak przy każdej ciąży pary z konfliktem, trzeba w odpowiednich terminach oznaczać przeciwciała- lekarz na pewno da skierowanie na odpowiednie badania, jeżeli przeciwciała się nie pojawią, to wszystko będzie jak w każdej innej ciąży, jeżeli wystąpią przeciwciała, siostra będzie musiała dostawać odpowiednie leki, aby dziecko urodziło się zdrowe, to wszystko!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach