Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość proveranka

Czy jest tu ktoś kto stosuje Provere?

Polecane posty

Gość proveranka

Mam pytanie do osób stosujących proverę.Jakie macie skutki uboczne? Stosuje Diane ale pomyślałam nad Proverą.Szczerze mówiąc żadna z moich koleżanek jej nie używa więc nie wiem czy warto. Napiszczie proszę!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość llekarka
nie stosuj provery nigdy w zyciu, ciezko potem wrocic do normalnego cyklu i mocno sie tyje. Nie stosuj!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość vet
jestem lekarzem weterynarii, stosuje provere u kotek . mając na uwadze skutki uboczne u zwierząt nigdy w życiu sama bym jej nie zażyła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość anytprovera
ja stosowałam w tamtym roku w lipcu nie całe 3 miesiące do dziś lecze twarz po tym świństwie i bardzo jak dla mnie przytyłam 6 kg. załamka totalna a do lekarza ginekologa już nie chodze co mi ją przepisał :(((

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość suzzzi
dziewczyny, mam do was pytanie. chce zaczac terapie hormonalna. To moja ostatnia deska ratunku przed operacja plastyczna. Chce, zeby moje piersi staly sie wieksze, bo jestem plaska, mam dwa male brzydkie zwisy, a jestem duza "dorodna" dziewczyna. Wybieram sie do endokrynologa, zeby przepisal mi hormony, ale nie znam sie na tym i nie wiem, jak moge zareagowac. Dlatego mam prosbe do kobiet, ktore stosuja leki hormonalne: napiszcie, po jakich lekach zauwazylyscie powiekszenie biustu? co odradzacie, a co polecacie? troszke sie obawiam, ze lekarka zapisze mi leki, po ktorych bede tyc lub poajwia sie problemy z cera :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość llekarka