Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość jak myslicie

ile zarabia kosmetyczka?

Polecane posty

Gość jak myslicie

zastanawiam sie nad studium policealnym - zeby zdobyc tytul technika.. ile bym zarabiala? a moze lepsza kosmetologia licencjat? jak uwazacie?

Gość fibrynogen
ja jestem po kursie kosmetycznym i studiuje kosmetologie zaocznie. Mam swoj maly zaklad i jak to w biznesie, powolutku,..., ogolnie zarabia sie duzo, zwlaszcza na tipsach, manicure, zelowanie, henna, a potem pielegnacja skory twarzy i dekoltu. Warto, polecam!

Gość jak myslicie
a gdzie studiujesz kosmetologie? sorki za ten ciag pytan ktory za chwile ujrzysz ale skoro juz dorwalam osobe ktorej tak dlugo szukalam( a mianowicie ktora jest w temacie).. to sprobuje Cie wykorzystac: ( oczywiscie jesli nie masz czasu to nie odpowiadaj, moze ktos inny sie trafi:) 1. gdzie studiujesz, ile placisz za rok 2. na jakich warunkach Cie przyjeli na studia 3. czy myslisz ze majac 26 lat powinnam zaczac studium policealne? czy nie bede za stara zaczac prace w zawodzie majac 28 lat? (skonczylam juz jedne studia ale kompletnie mnie nie interesuja- jestem po historii)

Gość ja tez zainteresowana
a ile mniej wiecej trzeba kasy zeby taki zaklad kosmet otworzyc? na caly sprzet..bez wynajmu lokalu

Gość fibrynogen
Studiuje we Wroclawiu. Place 350 zl/m. przyjecia- swiad.dojrzal. , 3 fotki, poza tym ja jestem po pierwszym roku, bo przerwalam na rok -teraz jestem u chlopaka w Anglii, a mam 32 lata. Wiek nie ma znaczenia. Wejdz sobie w googlach na wyzsza szkolafizjoterapii wroclaw czamara tam masz nawet plan zajęć lekcyjnych niebawem wracam i kontynuuje

Dobra kosmetyczka zarabi nawet od 5tyś w górę - ale nie od razu!!! Dobrze jest na praktykach oddać się w ręce dobrej kosmetyczki w dobrym salonie i parę miesiećy wydłużyć sobie praktyki za darmo.