Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość amatorka botwiny

Botwinka

Polecane posty

Gość amatorka botwiny

Proszę o przepis na dobrą botwinkę. Jestem początkującą panią domu, botwinkę uwielbiam, ale nie bardzo wiem jak się ją robi by wyszła takajaklubię aromatyczna i lekko kwaskowata. Zapytać niestety nie mam kogo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wlasnie na czym gotuje
sie taka botwinke? taka dobra z ziemniaczkami,zaprawia sie to czyms? a na jakim wywarze ? z kury czy z iinnego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krakrakarkrakra
ja ostatnio robilam botwinke ale nie wyszla taka jak u mamy :( robilam pierwszy raz w zyciu.. dowody wrzucilam 2 kostki rosolowe z kurczaka knorra plus wszystkie warzywa jak na rosol- por, seler, pietruszka, cebula, marchewka i wloska kapusta i gotowalam wywar. Pozniej wylowilam wszystkie warzywa i wyrzucilam poza marchewka ktora posiekalam w kostke i dalam z powrotem do zupy. Dodalam mlode pokrojone ziemniaki i czekalam az zmiekna a nastepnie dodalam posiekany pęczek botwinki z malymi buraczkami. Pogotowalo sie to troche, posolilam, popieprzylam i dodalam śmietany ktora sie zwarzyla :D No wyszla nawet ok, choc na drugi dzien byla duzo lepsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach