Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość płatek śniegu

Wszyscy na wakacjach za granicą ... zazdroszczę im

Polecane posty

Gość płatek śniegu

Smutno mi strasznie ... pewnie sobie pomyślicie, że jestem jakąś wstrętną egoistką, ale ... a co mi tam... Jestem studentką studiów dziennych, moi znajomi, rówieśnicy pracują i studiują zaocznie i ... teraz kiedy są wakacje to na każdym opisie gg widzę "grecja-wracam za 2 tygodnie" "jestem w Egipcie-tęsknie za wami" "w sobote wyjazd-Italy !!!" a ja nie mam na to pieniędzy... :( smutno mi też, bo mój chłopak pracuje i gdyby zacisnął pasa to miałby pieniądze dla siebie na wyjazd za granice, ale ja nie mam dla siebie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rosemarie
w świecie wojen i terroru, w zyciu bym zagranice nie pojechała, nawte jakbym miała na wyjazd. Chyba, ze na słowacje, ale zadne egity i londyny itp. :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja jade do Tunezji za miesiac
:) ale sie cieeeeeeeeeeeeeeeeesze chlopak mi funduje za zalatwienie mu dobrej pracy:) juz sie nie moge doczekac! ale powiem ci ze u nas tez bylo ciezko z kasa pzrez jakis rok, bardzo ciezko dopiero od paru miesiecy jest rewelacyjnie i nie musimy sobie niczego odmawiac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość płatek śniegu
dzięki :) kochane jesteście :) ale jest mi strasznie przykro :( mam 21 lat i nie mam za co jechać na wakacje...jak byłam młodsza to rodzice mi zapłacili za wczasy we włoszech, wzięli mnie i rodzieństwo do niemiec, a teraz....szkoda gadać... w wieku 21 lat powinnam się bawić i szaleć a tymczasem.... szkoda gadać, szkoda gadać :(:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość do roboty