Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

myszka31

Ciąża a tabletka antykoncepcyjna...

Polecane posty

Witam!!! Kto mi powie jakie mogą byc skutki daleszego brania tabletek antykoncepcyjnych jesli podejzewa sie ciąże???z gory dziekuje za odpowiedz

Jeśli podejrzewasz ciążę, to szybko zrób test. Czytałem też, że pigułka nie ma ujemnego wpływu na przebieg ciąży, ale oczywiście dobrze jest wykluczyć tę kwestię. Powodzenia! :)

Tak owszem test zrobie ale narazie jest na to za wczesnie...wiec dlatego niewiem co robic :(

Gość dorissssssssssss
a czemu podejrzewasz że jesteś w ciązy???jakie tabletki bierzesz??

Przeczytaj może teraz ulotkę dołączaną do pigułek - tam może być coś na ten temat napisane. Z tego, co wiem (w nie jestem lekarzem), to pigułka nie ma negatywnego wpływu na ciążę - jeśli już zarodek się zagnieździł w macicy, to pigułka już mu nic nie zrobi. Ale jeśli masz wątpliwości lub obawy, to możesz odstawić pigułki (ale tego nie polecają), dostaniesz wcześniej krwawienia, oczywiście w tym czasie musisz się inaczej zabezpieczać, potem zrób test, albo pójdź do ginekologa (albo pogadaj telefonicznie).

Biore 2 opakowanie Novynette...przedtem brałam Yasmine...moze to skutki uboczne obecnych tabletek...ale jednak mam obawy...współżyłam z partnerem w ostatni dzien plamienia...czyli 10 dni temu...i niewiem czy odstawic tabletki czy brac je nadal...

Oj, to z Ciebie chyba straszna panikara. Nie widze żadnych powodów do przerywania brania pigułek, a podejrzenie że jesteś w ciaży to też pewnie \"urojenia\". Weź się w garść. :)

Gość tabletki zabezpieczają
również podczas 7 dniowej przerwy, więc skąd przypuszczenie o ciąży? Nie wzięłaś jakiejś, spóźniłaś się, czy o co chodzi?

Gość dorissssssssssss