Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość maajkaa

intrnet w laptopie

Polecane posty

Gość maajkaa

potrzebuje zalozyc internetu do laptopa, moze polecicie jakies firmy, czy wrecz przeciwnie jesli macie zle doswiadczenia. zalezy mi na czyms niedrogim ok 60 zl miesiecznie i sprawnym, czy jak wyjade na wies to jakosc internetu jest taka sama? Jestem zielona w tym temacie, wiec dziekuje za kazda podpowiedz.

Gość Tower Bridge
Nie rozumiem pytania, co znaczy zalozyc internet w laptopie. A czy to jakas róznica w kompie i laptopie? Zakladaj tam gdzie najtaniej i najlepsze promocje. Żeby odbierac na wsi to musisz miec bezprzewodowy a nie , ze założysz w domu i pojedziesz sobie do Honolulu i tam bedziesz miec no bo przeciez :internet jest w laptopie" Albo ja czegos nie kumam :o

Gość Tower Bridge
Mozesz sobie kupic np. Routera żeby sobie podomu chodzić z laptopem a nie siedziec w miejscu. Podlaczasz sobie kabel z modemu do takiego Rutera i masz bezprzewodowy domowy np. Tylko uważaj żeby ktoś się Tobie nie wciąl na "trzeciego" bo ja np. wyłapuje też mojego sąsiada z parteru, ale mam blokady.

Gość kurkawodna
ja tam mam laptopa i w niego jest wsadzona taka karta (internet) i w ogóle tego nie wyciągam...i wszędzie mi działa nad morzem, na wsi, w górach...i bez żadnych kabli jest...ja nie wiem o co innego wam chodzi

Gość maajkaa
moze sie zle wyrazilam, chodzi mi o internet bezprzewodowy, i wasze opinie odnosnie konkretnych ofert blueconect czy innych firm, dzieki

Gość kurkawodna
katry są chyba najlepsze i wygodne...mój brat ma blue connected i nie narzeka...jest ok! a ja mam kartę bezprzewodową sony ericsson i tez jest suuper..chociaz zauważyliśmy, że mój internet szybciej chodzi w mniejszych miejscowościach , a jego w większych np.w W-wie. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale tak jest :-)

Gość kurkawodna