Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Olenka76

PYTANIE DO NAUCZYCIELI

Polecane posty

Gość Olenka76

Kochani, powiedzcie mi proszę jak oceniacie atmosferę w swoich pokojach nauczycielskich? I czy to prawda że im większe miasto - tym gorsze są relacje między ludźmi?

Gość Olenka76
u nas jest tragedia na przerwie to wszyscu nauczyciele siedzą i dłubią sobie w nosie,koszmar.

Gość u mnie......................
byla fajna atmosfera, w Warszawie wprawdzie, ale w szkole przy ulicy wylotowej, wiec wiekszosc dojezdzala ucznoiw ze wsi ... faktem tez jest ze wiekszosc nauczycieli nie pochodzila z Warszawy

ja jestem nauczyciele wfu i powiem ze u nas w kantorku jest super atmosfera, ale jak mam sie wybrac do pokoju nauczycielskiego to juz jest gorzej. są takie krowy co na wstępie od razu zmierzą cie od stóp do głowy odburkną \"czesc\" i na tym sie cała dyskusja konczy. musze stwierdzic jedną rzecz ze te naburmuszone to z reguły młode nauczycielki - stare panny... Lepszy kontakt mam ze strszymi, ale i niektóre młode tez są fajne... nie wiem od czego to zalezy. Ogólnie atmosfera w pokoju jest średnia...

Gość Olenka76
Druga wypowiedź nie jest moja, mam nadzieję że komuś ulżyło po tym "świetnym" żarciku. Pytam bo właśnie wróciłam z pierwszej w życiu rady pedagogicznej w nowej szkole i jestem przerażona atmosferą zawiści jakiej byłam świadkiem. W poprzedniej było podobnie ale winę przypisywałam kilku konkretnym osobom. Zastanawiam się już czy to norma.

Gość hahahahahha ...