Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość tamdam dam

Co mam zrobić- doradźcie!

Polecane posty

Gość tamdam dam

Studiuję już jedną fililogie na uW, dziennie:) Jak wiadomo filologie to takie studia, gdzie jest dużo godzin i zajęć. Teraz mogę jeszcze iść na drugą, na licencjackie wieczorowe. Chciałabym, ale... No właśnie. Po pierwsze- codziennie dojeżdżam na uczelnie ponad godzinę (w jedną stronę). Po drugie- mam opłakany stan zdrowia- chorję praktycznie cały czas, mam gronkowca, wadę serca, teraz jeszcze będę miała operację na staw...:o I przy siedzeniu na uczelni od 8 rano do 20 będę straszliwie zmęczona:( No i będę miała okna dość długie czasami:( Myślałam, żeby wtedy wracać do domu, chociaż na 1,5 godziny, tak na obiad, no ale wtedy tez pół dnia będę w autobusach itd.:( A te drugie studia są jeszcze dużo dalej niż tam, gdzie studiuje obecnie... No i czas pisania magisterki zbiegnie mi się z czasem pisania licencjatu. Chciałabym uzupełnić wykształcenie, ale też nie chciałabym zmarnowac pieniędzy na coś, czemu i tak nie podołam...:(

Gość fsdfsdfsd
to zalezy ile masz lat?napisz a doradze chetnie:)

Gość tamdam dam
Mam 21 lat:)

Gość tamdam dam
małyLord---> źle się czujesz??:o

Gość fsdfsdfsd
wybacz ale ty jestes chora totalnie. co to za ambicje w tym wieku? sorki ale czy rodzice wymagają od ciebie tego? ja mam 34 lata i dopiero zaczełam studia. pozatym znam wiele osób które maja po 3 fakultety a i tak roboty niemają ...zastanwó sie czy ty jestes normalna?

Gość no nie panna ma nie po kolei
21 lat?dziecko i po co juz chcesz studiowac drugi kierunek?nie lepiej zaczekac i kiedys zrobnic zaocznie?ty chyba upadłas na łeb..skad ciebie wzieli ?z księzyca?

Gość Adres Tlen.pl
mieliście doradzic a nie obrażać!!!!

Gość afdafd