Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość wkurzona konsumentka

PRAWA KONSUMENTA - czy oni mnie rolują???

Polecane posty

Gość wkurzona konsumentka

W sobotę złożyłam zamówienie na komodę w renomowanym sklepie. Wpłaciłam zaliczkę. Dzisiaj pracownik sklepu zadzwonił, że się pomylił, ponieważ sprzedał mi tę komodę po nieaktualnej cenie./zmiana cen nastąpiła 1 września!!!/ Mam do wyboru: odebrać zaliczkę dopłacić do komody hm..dużą sumkę. Nie dopłacę do komody, ponieważ jej koszt zrobił się zbyt duży. Chcę ją dostać w tej kwocie, którą mam na podpisanym zamówieniu. Jakie mam szanse w tej sprawie? Bardzo dziękuję za podpowiedzi. [kwiatek}]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie myli się tylko ten który
nic nie robi, pomyłka rzecz ludzka, tobie się nigdy nie zdarzyłopopełnić błędu? Zadzwonił przeprosił, twój pechozol, przyroda zdarzy się,przełknij to trudno i rozglądnij się za innym meblem. I nie rób niepotrzebnego zamieszania, bądź człowiekiem:O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masz prawo domagac sie kupna komody po cenie jaka ci zaproponowano. a ze ktos sie pomylił, to juz problem kierownictwa sklepu i nieudolnego personelu. jezeli na meblu widniala kwota, ktora zaakceptowalas, to jest 100% szans na wygranie...no chyba ,ze skulisz uszy po sobie i dasz za wygrana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jesienna slota
Pamietam sytuacje, kiedy sasiad kupil cos w "realu". Przy kasie okazalo sie, ze cena na towarze rozni sie od ceny na paragonie. Sklep zwrocil mu wowczas roznice. Najlepiej skorzystac w tej sytuacji z fachowej opinii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Slodkie Zycie
A ja uwazam, ze musza sprzedac Ci komode za cene, ktora figuruje w umowie. To wina pracownika, a nie Twoja. Sklep musi poniesc tutaj strate, to bylo niedopatrzenie z ich strony. Masz jak najbardziej prawo zadac starej ceny!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja pracuje w meblowym
powinnaś dostać komode w cenie taką jaka ci podano zaliczka zobowiązuje ciebie do kupienia ale i sprzedawce do sprzedania po cenie jaka widziałas Ten sklep jest bardzo mało renomowany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja pracuje w meblowym
a oni i tak wyjda na swoje sprzedając ci po starej cenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wkurzona konsumentka
Bardzo Wam dziękuję za opinie. 🌼 Ale jak dociekać swoich praw? Jak "fizycznie " to wykonać??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jaka uczuciowa
idz do sklepu i stanowczo postaw na swoim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hmmm..fizycznie..znajdz w internecie numer do biura ochrony praw konsumenta (nie pamietam jak nazywa sie ta instytuacja) i zadzwon, albo i dz do sklepu i popros o rozmowe z kierownikiem i powiedz mu jak jest,ze maja obowiazek sprzedac ci po cenie jaka byla. w przypadku odmowy, popros o pisemna odmowe i powiedz,ze udasz sie do konkretnej insytucji. to i ch przewaznie wzrusza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wkurzona konsumentka
jestem po rozmowie zarówno z pracownikiem, jak i kierownikiem sklepu. Oni caly czas obstają przy tym, że mogę jedynie odebrać zaliczkę lub dopłacić do komody. :( Tak się na nią cieszyłam, a tu taki numer mi wycięli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rada Krajowa Federacji Konsumentów Pl. Powstańców Warszawy 1 00-030 Warszawa tel. (22) 827 11 73 fax.: (22) 827 90 59, email: sekretariat@federacja-konsumentow.org.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wkurzona konsumentka
tak, cena fizycznie była na komodzie i mam ją na fakturze oraz zamówieniu. Obecnie na pewno jest już nowa cena.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wkurzona konsumentka
dhunka Bardzo Ci dziękuje za namiary na RKFK 🌼

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
no to do dziela!!! wygrana murowana!! pogrzeb w internecie, albo zadzwon po porade i wal do kierownika. mnie wkurzaja ludzie, ktorzy nie dochodza swoich praw :) no chyba,ze im sie nie chce :) powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dochodziłabym swoich
racji. ważna jest cena, która widnieje na umowie. wygrasz sprawę a sklep pewnie obciąży różnicą cen pracownika, który popełnił błąd. http://www.federacja-konsumentow.org.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×