Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość skacząca nutka

wstrętna koleżanka!

Polecane posty

Gość skacząca nutka

Mam problem:( zacznę od początku: studiuję na 1 roku z moim chłopakiem, wiadomo, mamy wspólnych znajomych, których bardzo lubimy i z którymi się spotykamy :) Ale... wśród nich jest pewna dziewczyna (niby "koleżanka"), z początku bardziej znała mnie niż mojego chłopaka, jego poznała po jakimś czasie, bo nie od razu była w naszej paczce. I niepodoba mi się jak ona się zachowuje wobec mojego chłopaka :O Otóż, jest osobą raczej bezpośrednią, nieodłącznym "elementem" jej stroju jest goły brzuch i tak niskie spodnie, że sorry jeszcze trochę i może zobaczymy bardziej intymne części jej ciała... i często, ona się wypina i popisuje (co kojarzy mi sie raczej z zachowanie 13-latki no ale cóż...) oraz wiesza sie po moim chłopaku, bez przerwy się o niego opiera, zakłada mu ręce na szyję...itp. Aha, w stosunku do innych kolegów nie zauważyłam, żeby aż tak była wylewna (chociaż oczywiście też się popisuje). Czy uważacie, że mój chłopak nie powinien coś z tym zrobić?:( To jest bardzo przykre dla mnie 😭

Facet to jest facet i lubi być adorowany, więc na boku bez świadków powiedz jej dosadnie i dobitnie kilka konkretnych słów. Jeśli to nie poskutkuje, to na bierząco w takich sytuacjach musisz reagować i kompromitować ją przy wszystkich w dowcipny sposób. Np.: jesli się na nim wiesza lub coś w tym stylu to powiedz głośno: co, za dużo się chyba zjadło, widać, że ostatnio przytyłaś........... albo przewieś się dzisiaj na kogoś innego, bo MÓJ FACET potem mi się żali, czy na wieszak wygląda............... Pokazałabym jej, że nie z tobą takie numery i niech wie, że tego nie akceptujesz. A jemu powiedz tylko wtedy, kiedy sam się zorientuje i pogratuluj mu refleksu. Przed paczką udawaj, że wszystko jest ok. Pozdro.