Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Franciszek Dolas

Zastanawia mnie dlaczego...

Polecane posty

Gość Franciszek Dolas

niektóre dziewczyny z tych "GABARYTOWATYCH" nie mają prawie biustu. przecież to conajmniej dziwne. sadła mają pod dostatkiem a piersi prawie zero. Ja wiem że to jest związane z budową ciała, więc wyjasnijcie mi proszę bo na prawde nie znam się a chciałbym wiedzieć, dlaczego niektóre wielorybki nie mają piersi mimo swojej słusznej budowy z góry dziękuję za odpowiedzi ;-)

Gość masz sie nad czym zastanawiac
:o idz posprzataj pokój

Gość mgr politolog
a dlatego tak jest ze cwicza i pozbawiaja sie tkanki tluszczowej w tym miejscu, a piersi w znacznym stopniu sa z niej zbudowane

Gość Franciszek Dolas
niedziela - dzień święty - nie sprząta sie wtedy :-P ja poważnie pytam - dlaczego zostałem zbyty ? gdzieś słyszałem takie powiedzenie PIERSI BRAKUJE URODA SZWANKUJE ;-) i to chyba prawda ;-) nie jestem fanem wielkich piersi, ot zwykła miseczka B i okrągłe jędrne piersi - czy to na prawde tak wiele ??

Gość a po co
cie to zastanawia?

Gość Franciszek Dolas
zastanawia mnie ponieważ kobieta to kobieta - powinna mieć piersi... skoro kobieta jest tłusta to dziwi mnie że nie ma piersi - dlaczego ?

Gość a dlaczego
jeden facet ma duzego fiuta a drugi malego?

Gość Franciszek Dolas
no ok, bo taki sie urodzil, jednak to nie ma nic wspolnego z otyloscia a tu u kobiet ma !! skoro cale cialo jest wieksze niz ustawa przewiduje, dlaczego piersi ma paskudnie male ???

Gość alu
bo tak jest i juz :) piersi z reguly sie dziedziczy. Jesli mama ma małe to i corka bez wzgledu na wage bedzie miała małe.

Gość alu
aha, moze to tez byc wina hormonów

Gość Franciszek Dolas