Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

kloti

Świadectwo pracy - problem.

Polecane posty

witam. Czy świadectwo pracy musi być napisane na maszynie/komputerze czy może być odręcznie? moje ostatnie świadectwo pracy które otrzymałam w ubiegłym tygodniu jest napisane odręcznie :O:O:O ....mi to nie przeszkadzało(by) ...gdyby nie zobaczyło go moja mama która powiedziała ze świadectwo pracy musi byc napisane na maszynie/komputerze :O:O:O więc ma to jakies znaczenie?????

uwazam ze jesli to co napisane w takim swiadectwie da sie zweryfikowac ze prawdziwe to nie ma znaczenia czy napisane odrecznie czy tez na maszynie. dla mnie nie mialoby to roznicy. moim zdaniem chodzi o tresc a nie o forme w tym przypadku.

Natalia_Anna.............. dzieki , ja niestety nie znam się na tym poniewaz to moje pierwsze świadectwo, a myslałam że jak jest odręcznie napisane to moge miec jakie s problemy potem np. w urzędzie pracy...

wszystko jest napisane ale zauwazyłam błąd - ilość dni na chorobowym sie niezgadzają..tzn...mam na świadectwie 119 a było ich 128 nie chce mi sie nawet jechac do ex szefa i zawracac mu głowe:O

Powinnaś poprosić o poprawe tej pomyłki, dla Ciebie to może mało istotne ale dla kolejnego pracodawcy tak. Wiem, że czasami są z tym problemy (tacy pracodawcy) ale lepiej to załatwić od razu.

jutro chciałabym isc do urzedu pracy sie zarejestrowac bo wsumie przez pół roku nalezy mi sie jakas kasa a przez ten okres tak sie dogadałam z pracodawcą w nowej pracy bede pracowała \" na czarno\" tylko czy znowu w urzędzie pracy tego niesprawdzą i potem będe miała większe problemy:( normalnie juz niewiem co robic a wszystko niestety musze załatwic jutro bo mąż ma dzień wolny i zostanie z dzieckiem.