Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość bo ja nie mogę

czy możecie teraz wejśc na swoje konto w o2?

Polecane posty

Gość bo ja nie mogę

próbuję już od dwóch godzin i nie mogę się dostać do skrzynki na o2. spróbujcie proszę jeśli ktoś ma też na o2, bo nie wiem czy tylko moje zostało zablokowane czy to kłopoty portalu dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bo ja nie mogę
no niestety ja nadal nie mogę. A przed chwilą wchodziłaś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przed chwilką znów spróbowałam i znów sie udało bez problemu :-) a tobie? udało się? :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bo ja nie mogę
a ja nadal nieeeeeee buuuuuuuuuuuuuuuuu :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kooooooooooolka
tyz nie moge psia mac!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A macie takie ustawienia; BARDZO WAŻNE: Zmieniliśmy dane konfiguracji konta w Portalu o2.pl i Komunikatorze Tlen.pl. Sprawdź ustawienia swojego programu pocztowego (Outlook, Thunder- bird lub inny). Zajmie Ci to dwie minuty. Zmiany w ustawieniach: - Serwer POP3: poczta.o2.pl - Serwer SMTP: poczta.o2.pl - Wymagane włączenie opcji \'Serwer SMTP wymaga uwierzytelnienia!\' Zalecamy także włączenie szyfrowania - zwiększy to bezpieczeństwo Twojej poczty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×