Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość terenia

Adobe Reader jak w nim zapisac worda??

Polecane posty

Gość terenia

Jak zapisac worda w pdf?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Word to edytor tekstu, PDF, to rozszerzenie dokumetów w Adobe Readerze. Nie wiem co ma jedno z drugim wspólnego :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość terenia
Chce tak zapisa worda aby nikt tam nie mogł nic zmienia i słyszałam ze to sie zapisuje w pdf ale jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Musisz sciagnac sobie PDF CReator, zainstalowac jako drukarke i wtedy zachowac przez funkcje print... dokladnie mam to zapisane w domu, wiec jak chcesz to napisz do mnie na maila i Ci przesle co i jak :) Mail pod nickiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×