Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość liceum ach liceum

jak to zrobić????????????

Polecane posty

Gość liceum ach liceum

hejka, mam zadanie domowe z przedsiębiorczości,babka wymyśliła nam takie ćwiczenie, że zakładamy fikcyjną firmę,ponieważ jesteśmy klasą o rozszerzonym angielskim ma to być biuro tłumaczeń!zadanie polega na tym,żeby wymyślić reklamę dla firmy i jestem w kropce... jak można rozreklamować biuro tłumaczeń???????ogłoszenie w gazecie?czy jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość liceum ach liceum
buuuuuuu no jak????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pomocy pomocy pomocy
pooooooomooooooocy !!!!!!!!!!!!!!!!!!! bardzo ładnie proszę........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość uuuuuuuuuuuuuuuuuuuup

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość echhhhhhhhhhhh
no ludziska.......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość naprawdę
nikt nie wie???????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heh, a weź za przykład eksodus polaków do W.Brytanii i Irlandii i związane z tym potrzeby tłumaczeń dokumentów, albo import samochodowego złomu z krajów UE, gdzie niezbędne są tłumaczenia dokumentów celnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja myślę że...
Najlepiej ułóż jakiś tekst reklamowy który można umieścić w gazecie bo taką początkującą firmę nie zabardzo będzie stać na reklamę w telewizji. Napisz tam w czym jest ta firma najlepsza może specjalizuje się w czymś szczegolnie, zachwalaj jak najwięcej bo reklama polega na tym aby pokazać wszystkie zalety tego przedsięwzięcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość liceum ach liceum
dziękuję kochani za wypowiedzi, proszę o jeszcze trochę!!! a co sądzicie o tym, żeby wydrukować takie małe uloteczki i chodzić z nimi po firmach? wpuszczą mnie w ogóle z czymś takim???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość heeeeeeeeeeeelllllllllpppppppp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja myślę że...
ale Ty tą firmę masz fikcyjną chyba nie?? to po co chcesz chodzić i roznosić ulotki o czyms co nie istnieje. Ja myślałam że chodzi tu tylko o to żeby napisać jak byś zareklamował taką firmę ale nie robić tego naprawde

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość liceum ach liceum
jasne że fikcyjną... tylko nie chcę dostać jedynki za pomysły, które są nierealne i dlatego pytam... nie będę nigdzie naprawdę chodziła, tylko pytam, czy taka strategia reklamowa była by w ogóle możliwa i czy by coś dała :-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przedewszystkim, nie da się zrobić reklamy jeśli nie wiesz do kogo i po co jest zrobiona. Musicie mieć jakiś ogólny pomysł. Czy to biuro jest skierowane do konkretnych odbiorców: np. firm i biur, czy też dla przypadkowych ludzi potrzebujących tłumaczeń, a może chcecie się promować na sepcjalistów od tłumaczeń dla sądów i rozpraw sądowych? A może wręcz przeciwnie, chcie pomagać ludziom wyjeżdżającym z agranice w załatwianiu spraw formalnych (np. podania o prace, wynajęcie mieszkania, itd) Nie ma reklamy bez celu i odbiorców :| Zastanów się czy chcecie uchodzić za biuro ekskluzywne, o wysokim standardzie, czy też otwarte dla każdego? W zależności od tego, dopiero myślisz jaka to reklama miałaby być. Jeśłi biuro ekskluzywne, to reklama w prasie specjalistycznej, wysokopółkowej. Jeśli dla mas, to plakaty i ogłoszenia w prasie lokalnej. Jeśli chcecie celować w ludzi młodych, to warto pójść w kiery=unku humorystycznym, żywych kolorów, optymizmu. Albo wręcz przeciwnie, postawić na profesjonalizm - wtedy nie potrzeba infantylnych hasełek reklamowych. Ale trzeba umieć przekonać potencjalnego klienta o swoich walorach (np. pisać o wysokich wymaganiach jakie stawiane są przed kadrą, albo o jakości usług jako priorytecie) Poza reklamami w mediach masowych (prasa, radio, telewizja, internet), można się reklamować na inne sposoby: np. do najważniejszych klientów wysłąć ładne listy (kązdy pisany personalnie, nie masowy folder reklamowy) informujące o otwarciu biura i jego usługach. Można zorganizować konferencję,m na któą zaprasza sie potencjalnych klientów i prezentuje się swoje usłuhgi/produkty + jakiś poczęstunek czy dodatkowy happening. Można też użądzić jakąś akcję, albo podpiąć się pod już istniejącą, jako sponsor/patron. Jak widzisz, wszystko zależy od tego, do kogo kierujecie swoje usługi. Nie podam gotowych rozwiązań, bo nie o to chodzi. Ale radzę uzupełnić wiedzę z zakresu marketingu, zanim zaczniecie sie w niego bawić. Wiadomo, każdy wie czym jest reklama, bo się z nią stykamy na codzień, ale taka wiedza wynikająca z powierzchownej obserwacji i artykułów z prasy kolorowej, to trochę za mało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość liceum ach liceum
Fuu - dziękuję!!!!!!!!!!! jasne, że moja wiedza wymaga uzupełnienia, ale ja jestem dopiero w liceum i to są tylko takie ćwiczenia zadane przez nauczycielkę ... nic nam na razie na ten temat nie powiedziała, tylko wymaga od nas pomysłów :-( jeszcze raz Tobie dziękuję za pomoc!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
I jeszcze jedno.... tak naprawdę, zanim rozpocznie się jaką kolwiek kampanie promocyjną, to najpierw robi się badania gdzie i kto naszych usug potrzebuje - nie żyjemy już w czasach gospodarki planowej i jak chcemy sie sprzedać, to trzeba trafić w rynek zbytu. Ale to tylko szkolny projekcik, więc pewnie ten najważniejszy aspekt działąlności pomijacie :P I jeszce jedno... nawet gdybyście kiedykolwiek, tak naprawdę zakłądali biuro tłumaczeń, to napewno nie bawilibyście sie w robienie reklam itd... tylko wynajelibyście profesjonalną firmę, żeby zrobiła to pożądnie (oczywiście w mocnej współpracy z wami). Szczytem głupoty jest wierzyć, że wystarczy ładny plakacik czy chwytliwa reklama, żeby odnieść sukces. Niestety wiele osób myśłi marketing=promocja, a promocja jest tylko maleńkim ułamkiem cąłej działalności marketingowej firmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość liceum ach liceum
no bo mądra z Ciebie kobietka ..... dzięki i buziaki!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×