Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

daria20

potrzebuje informacji o współczesnej demokrecji w polsce moze ktos pomóc mi

Polecane posty

dzieki moze jeszcze cos ktos podpowie bo tamto to troszke za mało nie wiem jak wy znajdujecie informacje w necie mi to cos nie wychodzi wpisuje temat ocenawspółczesnej polskiej demokracji i nic nie moge znalesc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kusy masaz tajski warszawa
nie ma bo jej nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jaktotak*
Jakie są cechy doskonalej instytucji? Czy może nią być więzienie? Wartości doskonałej instytucji są jasno sformułowane i zrozumiałe, dlatego pracuje się w niej swobodnie, bez przymusu i presji. Pracowników zachęca się do kreatywności i podnoszenia kwalifikacji. Niestety, w praktyce różnie bywa, bo czasami szef jest mniej wykształcony od swojego personelu. Zazdrość i strach o stołek stają się wówczas powodem gnębienia podwładnych. Dobry szef jest przekonany o znaczeniu pracowników jako indywidualności. Uznaje prawo do niepowodzeń i stwarza im szansę poprawy. Przy takim charakterze pracy, tak bardzo stresującej, wysokim prawdopodobieństwie pojawienia się syndromu wypalenia zawodowego, konieczne jest wsparcie. Nie tylko rozumiane jako wsparcie psychologa, co może przynosić efekty terapeutyczne, ale kadry kierowniczej i współpracowników. Można wymienić cechy doskonałej instytucji, pytanie tylko, czy te cechy odnoszą się do więzienia? Instytucja paramilitarna nie może pozwolić sobie na elastyczność procedur. Przepływ informacji odbywa się na zasadzie poleceń służbowych, rozkazów, które należy wykonać. Ale im więcej takich rozkazów, które nie są autonomicznie odbierane i rozumiane co do ich celowości i zasadności, tym większe poczucie braku sprzyjającej atmosfery pracy, dobrego klimatu. Doskonała instytucja nastawiona jest na działanie, zachęca do eksperymentowania i podejmowania ryzyka, upraszcza procedury na tyle, na ile się da, wiąże się z klientem w celu zapewnienia wysokiej jakości usług. Personel traktuje się jako źródło jakości, wydajności, pracownicy są po prostu szanowani, czują, że ich praca ma sens i budzi uznanie. Wtedy przywiązują się do firmy, przykładają do obowiązków. Jednym ze sposobów radzenia sobie z syndromem wypalenia w instytucjach pomocowych było zachęcanie pracowników, aby przechodzili od pracy w stałym kontakcie z klientem do prac administracyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×