Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość stusentkapedagogiki

Współczesne wychowywanie dzieci- prosze o pomoc wszystkie mamy.

Polecane posty

Gość stusentkapedagogiki

Bardzo prosze o w szczególności mamy o odpowiedz jak wspołczesnie wychowują swoje dzieci. Jakie mają metody, czy stosują kary jakieś zakazy. Bardzo prosze o pomoc jestem studentka pedagogiki i potrzebne mi sa informacje na cwiczenia z góry bardzo dziekuje

Gość stusentkapedagogiki
Zadna mama nie pomoze? :(

Gość wejdz na dzial ciąża i dzieci

Gość ciotuchna
Ja nie jestem jeszcze mamusią, ale mieszkam z moją siostrą i jej 5 letnim synkiem. Powiem Ci że chyba nie ma złotego środka na wychowanie, stosujemy kary, ale nie cielesne, np. nie oglądanie wieczorynki, ale on i tak czasem potrafi wejść na głowę, ech... wychowanie to bardzo trudna i odpowiedzialna praca

Gość stusentkapedagogiki
ciotuchna dzieki za odpowiedz. Wiem ze teraz ianczej wychowuje sie dzieci niz kiedys na wiecej im sie pozwala, niczego nie odmawia i nie zaluje, ale potrzebuje opinni matek jak one sobie radza ze swoimi pociechami

Gość stusentkapedagogiki
podnosze

Gość ciotuchna
widzę że tylko ja tu zaglądam, pewnie dlatego że ja też jestem studentką pedagogiki. Moja siostra odpisała by Ci dokładnie to co ja, cz chcesz jeszcze coś wiedzieć?

Gość obejrz super nianie

Gość zuuuuuuuuuuuuzka