Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

myyszka

laptop

Polecane posty

mam problem z laptopem...moze ktos wie co powinnam zrobic i gdzie się zwroci? więc tak...kupilam go w styczniu tego roku...okropnie mi popękal przy zawiasach...nie są to juz ryski tylko bardzo glębokie pęknięcia.Do tego nie dziala mi stacja dysków...wogole jej nie widzi...często się sam wylancza.Jakiś czas temu znajomy mi formatowal dysk...myslalam ze się cos zmieni...ale nie.No i tu się zaczynają schody...pojechalam do miejsca w ktorym go kupilam i chcialam oddac do naprawy na gwarancji...ale powiedziano mi ze to są uszkodzenia mechaniczne...a pozatym ze nie widzieli nigdy laptopa w takim stanie...z sugestią ze to ja sama tak go dorobilam...a gwarancja nie obejmuje takich uszkodzen.Zaplacilam za niego kupe kasy jak na mnie...i nie chcialabym odpuscic...co mogę zrobic...albo gdzie się udac...zeby mi go zrobili i zebym nie musiala za to placic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Reklamacje maja obowiązek przyjać , mogą potem odrzucic. Z odmową do sądu konsumenckiego , korzystałam , bardzo mi pomogli:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konsultowalam się w tej sprawie z e znajomym i powiedzial zebym wziela od nich oswiadczenie na pismie...dlaczego nie chcą go przyjąć...ale szanowny pan kierownik nie chcial mi wydac takiegoż

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
troche się martwie bo 10 stycznia konczy mi się gwarancja...a inny gosciu znowu powiedzial ze nawet jakby wzieli to naprawią na moj koszt bez pytania mnie o zdanie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość też miałam ...
... tego typu problrm z laptopem, że sam się wyłączał i okazało się że było coś nie tak z "kośćmi pamięci". Swoją drogą co to za laptop, że ci popękał przy zawiasach?? Firma też jakaś dziadowska bo powinni uznać reklamację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Oczywiście, że gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych! Nie podlega to żadnym dyskusjom. Kwestią sporną może być jedynie nie działający dysk, ale skoro obudowa jest w tragicznym stanie, to wiele ten laptop musiał przejść i byćmoże awaria dysku również jest tego skutkiem. Jednak wydaje mi się, że na podstawie zewnętrznych oględzin dysku nie można stwierdzić co jest przyczyną awarii i jedynie w tej kwestii możesz coś ewentualnie zdziałać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Popękane zawiasy to jest uszkodzenie mechaniczne i zadna gwarancja tego nie obejmuje.Możesz co najwyżej złożyć reklamację na dysk i wtedy musza wziąć go na serwis i sprawdzić co z nim nie tak.Natomiast możesz na wlasny koszt wymienić zawiasy,ale żeby to zrobić to trzeba wymienic po prostu całą abudowę a koszt tego taki bardziej kosmiczny 9bo matrycę trzeba przekładać)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość linkaaaa
A powiedzieli Ci chociaż ile chcą za naprawę zawiasów?? Ile to w sumie mialoby kosztować?? Bo może wcale nie aż tak dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
żeby bylo jasne...on wlasnie nic nie prechodzil takiego strasznego.Leży w pokoju na stole i tylko ja go uzywam...a te zawiasy to od otwierania.Facet mi powiedzial ze skpro obudowa jest w takim stanie to oni nawet nie będą chcieli zajrzec do środka...bo to napewno tez moja wina...i po co mi tracic czas... a co do ceny naprawy to niemowili ile...tyle ze duuzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
żebym wiedziala ze to taka lipa....to bym nie kupila...a teraz mam tylko problem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cóż, Acery to jedne z najgorszych laptopów :p Na obudowę nic nie poradzisz, żaden serwis Ci tego nie uwzględni, nieważne czy to tylko od zwykłego użytkowania tak popękało, czy gdzieś uderzyłaś. Natomiast co do dysku, jak już wspomniałem ja i ktoś wyżej - serwis nie może odmówić przyjęcia reklamacji. Muszą go przyjąć i sprawdzić, dopiero na tej podstawie można stwierdzić, czy uszkodzenia powstały mechanicznie. Jeśli faktycznie nic wielkiego nie działo się z tym laptopem, a będą Ci wciskać, że to Twoja wina, możesz postraszyć rzecznikiem praw konsumenta ;) lub nie kończyc tylko na postraszeniu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×