Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość brunetkaaaaaaa

szybkie ciasta bez uzycia miksera

Polecane posty

Gość brunetkaaaaaaa

chodzi mi o ciasta, ktore robi sie latwo- jestem studentka :) i szybko no i nie posiadam miksera :) poprosze o przepisy jesli ktos zna takie ciasta... ja podam jeden, ktory znalazlam na topicu o ciastach : ŚMIECIARZ 7 jabłek pokroic w duza kostkę zasypać szkl. cukru i odstawic ,aby puściły sok dodać 3 jajka łyżeczke octu 3 łyżki oleju 2 szkl. maki wymieszanej z 2 łyżeczkami sody wszystko wymieszać,piec 40 minut.Do ciasta mozna dodac orzechy ,rodzynki,mak lub wiórki kokosowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Michiella
a sprobowalas przymajmniej tego przepisu?? ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość łylma
kaszanka blok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość łylma
kaszanka - jest super 4 sztuki wafli kwadratowych kakao 5 opak ciastek herbatniki szkolne 2 galaretki bakalie - orzechy rodzynku suszone morele wi orki kokosowe i co tylko sobie zarzyczysz kladziemy mokra scierke na blat kuchenny i kladziemy na to po 1 waflu - przykrywamy wafel i czekamy az zmieknie potem do miski 2 galateki rozpuszczamy w polowie zalecanej wody dodajemy ciastka polamane bakalie i reszte pokruszonych wafli i tyle kakaa aby masa byla ciemna mieszamy nakladamy mase na wafel i rolujemy jak rolaade zwijamy w folie i do lodówy potem tylkoo kroimy w grube lplastry i ejst swietny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość brunetkaaaaaaa
Michiella- nie :P ale łatwo brzmi :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość brunetkaaaaaaa