Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

manila

CELLULIT - zapraszam wszystkie panie z tym problemem.

Polecane posty

🖐️ od niedawna zauważyłam że skóra na moich pośladkach lekko zwiotczała, zrobiła się taka chropowata, mniej napięta. nasila się to zazwyczaj przed okresem. nie jestem pewna czy to cellulit, ale raczej tak. kiedy regularnie uprawiałam sport nie miałam tego problemu. odkąd studiuję niestety nie mam na to czasu. jestem szczupłą osobą - przy wzroście 161cm ważę około 45kg. mam 20 lat. jak najlepiej walczyć z cellulitem? i w ogóle jak dbacie o skórę? może macie jakieś szczególne sposoby?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wysokie obcasy25
rób sobie naprzemienne prysznice ciepłe i zimne....fajny na cellulit jest też peeling z kawy...zawiera on kofeinę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niestety mam złą tendencje do ciepłych kąpieli. chyba najwyższa pora to zmienić. czy macie jeszcze jakieś inne porady dziewczyny? nie wiem na ile skuteczne są preparaty any-cellulitowe (balsamy itp.). zazwyczaj nie zaliczają się do najtańszych kosmetyków. czy masowanie skóry szorstkimi rękawicami nie jest lepsze? od niedawna jest w sklepach wiele szczotek z gumowymi wypustkami przeznaczonymi do walki z cellulitem. kupiłam jedna z nich i sprawa dość fajna. przyjemne uczucie, przynajmniej :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a jak masujesz ta szczotka
na suche ciało czy jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
można na sucho i na mokro (jak bierzesz kąpiel lub prysznic). ja wolę na mokro :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak robić ten peeling z kawy? całe ziarna czy jak? heh... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 1234556