Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość dość

kultura wśród studentów

Polecane posty

Gość dość

Już 4 rok z rzędu zmuszona jestem znosić studentów wynajmujących mieszkanie nade mną. Co roku są inni. Co roku te same problemy. Uciążliwe zachowanie: ciągłe hałasy, szuranie, tupanie, spadające przedmioty (parkinson w tak młodym wieku?), turlające się kulki, belki czy kto wie co jeszcze, głośne śmiechy i rozmowy w środku nocy, trzaskanie drzwiami no i rzecz jasna nieustające imprezy. Przecież tak się nie da żyć! Rozmowy nie skutkują. Przeproszą (a i to nie zawsze) a potem znów to samo - takie wychowanie. Chwila wytchnienia kiedy wyjeżdżają do domów na weekend - niestety nie za często. Właściwie nie mam po co wracać do domu, bo jestem taką sytuacją wykończona. Zamiast odpoczywać w domu ciągłe stresy i bóle głowy. Mieszkanie zmieniam tak szybko jak tylko się da - marzę o tym! Jednakże czy studenci MUSZĄ być tak niekulturalni? Jeżeli już decydują się na wynajem mieszkania w bloku to do cholety chyba trzeba umieć się zachować. Tu mieszkają ludzie starsi, ludzie z małymi dziećmi i tacy, którzy ciężo pracują przez cały dzień i gdzieś muszą się zrelaksować... Ech...musiałam się wygadać :(

Gość jesli chodzi o kulture
i studentow to nie powinno sie nawet tworzyc zdania z tymi dowma slowami razem studenci nie wiedza co to kultura

Gość studenci to mlodzi ludzie
wiec sie nie dziw :O a jak Ci nie pasuje i Cie to meczy to nie wynajmuj im mieszkania :O

Gość LOLa Lu
ja bym dzwonila za kazdym razy do strazy miejskiej, po ktorejs interwencji odechcialoby im sie halasowania w nocy.

Gość studenci to mlodzi ludzie
aaa to nie Ty im wynajmujesz sory

Gość jesli chodzi o kulture
mozesz zlozyc skarge wlascicielowi mieszkania ktory im wynajmuje albo idz do spoldzielni

Gość dzierlatka Zosia