Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość lala ale nie malowana

Praca licencjacka -pomocy!

Polecane posty

Gość lala ale nie malowana

Piszę pracę na temat "Wpływ promocji na popyt turystyczny w wybranym obiekcie turystycznym". Jest to praca typowo badawcza . Jestem na etapie tworzenia pytań do kwestionariusza który muszę zostawić do wypełnienia osobie odpowiedzialnej za promocje . Proszę o pomoc w układaniu ptań do takiego kwestionariusza .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lala ale nie malowana
a o to kilka ułozonych przeze mnie narazie na brudno pytań które jeszcze zapewne kilka razy będą modyfikowane . 1) Na jakich rynkach prowadzą Państwo działalność promocyjną swojego ośrodka ? 2) Od jakiego czasu kładą Państwo nacisk na kampanię promocyjną ORW ”? i czy Państwa zdaniem od tego czasu można zauważyć już pierwsze efekty kampanii? 3) Jakie narzędzia promocji są najczęściej stosowane podczas promocji ośrodka? 4) Kto jest odpowiedzialny za kampanię promocyjną ośrodka? 5) Jakie kwoty są przeznaczane na kampanię promocyjną ośrodka ? 6) Jaki udział w strukturze obrotu stanowią wydatki na kampanię promocyjną ORW ”?. 7) Jaki odsetek wśród osób odwiedzających ośrodek stanowią turyści zagraniczni ? 8) Kto zajmuje się projektowaniem materiałów promocyjnych ośrodka ? 9) Które narzędzie promocji przynosi wg. Państwa najlepsze efekty ? 10) Na co zamierzają Państwo położyć nacisk planując kolejne kampanie promocyjne ? 11) Co wg. Państwa najbardziej przyciąga turystów do skorzystania z oferty ORW”? 12) Jaki odsetek wśród osób odwiedzających ośrodek stanowią osoby ze skierowaniem od lekarza lub NFZ.? 13) Które z poniższych narzędzi promocji jest najczęściej wykorzystywane przez Państwa w celu promocji ośrodka ?: Proszę o zaznaczenie kolejno od najczęściej do najrzadziej stosowanych ? • Współpraca z biurami podróży • Targi turystyczne • Bilbordy, plakaty słupy • Foldery,informatory,przewodniki • Reklama prasowa • Reklama telewizyjna • Reklama radiowa • Internet • Oferta dla NFZ. • Bonusy dla klientów 14) Czy wykorzystują Państwo jakieś podarunki ,zniżki lub bonusy dla klientów korzystających korzystających oferty ośrodka ? ( jeśli tak to jak często ?) 15) Jak oceniają Państwo kampanię promocyjna swojego ośrodka na tle konkurencji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hmmmmm- w głowie pustkę mam
nie mam pojęcia jak ci pomóc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a ja ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lala ale nie malowana
Nikt nie pomoże ? -no cóż tak przypuszczałam :-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja bym Ci pomogła, bo pracuję od paru lat w turystyce, ale Twój ostatni kąśliwy komentarz, w niecałe pół godziny po napisaniu sprawił, że odechciało mi się jakiejkolwiek pomocy. Tak trudno zrozumiec, że nie każdy może potrafić Ci pomóc? Czy wolalabyś zostac zasypana sterta idiotycznych propozycji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pf
ja nie zauważyłam tutaj żadnego kąśliwego komentarza, chyba jesteś przewrażliwiona Aggie :o a jeśli masz na myśli: "no coż tak przypuszczałam" to skąd takie zdziwienie? - nie wiesz jakie tutaj są tematy na topie? rzadko kto wypowiada się odnośnie czegoś sensownego.. doskonale autorke rozumiem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lala ale nie malowana
Aggie najwyraźniej źle odebrałaś to co napisałam :-(. Nie miałam na myśli jakiejś "kąśliwości ". Najnormalniej w świecie jestem zdesperowana bo siedzę zakopana w książkach ,a zaczyna mi brakować pomysłów .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lala ale nie malowana
pf-dzięki za wstawiennictwo:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lala ale nie malowana
pf-dzięki za wstawiennictwo:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×