Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość iniskaa

problem z reklamacja

Polecane posty

Gość iniskaa

Kupiłam odtwarzacz mp 4 http://www.allegro.pl/item165918085_mp4_1024mb_akku_nokia_ogg_fm_1gb_prezent_237.html i mam problem bo pekła szybka, jezli bym nim rzucala to rozumiem uszkodzenie mechaniczne nie ma mowy o wymianie itd ale ona pekla od przyciskania przyciskow czyli normalnego uzytkowania, powiedzieli mi ze na to nie ma gwarancji jestem wsciekla bo w sumie mam popsuty nie ze swojej winy sprzet a sprzedawca nie poczuwa sie do odpowiedzialnosci. Co myslicie o tym czy slusznie odmawiaja mi gwarancji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość iniskaa
pomocyy czy ktos mial takie problemy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość iniskaa
ech nikt mi nie pomoze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JaaaaJD
Jeżeli nie jest to uszkodzenie z twojej winy, a towar ma gwarancje musi ci przyjąć. Takie jest prawo konsumenta. Jeżeli nie skutkuje po prostu odeślij do producenta z zastrzeżeniem lub poproś o zwrot pieniędzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja bym ci kasy nie oddała
jak to możliwe że szybka pękła od przyciskania guzików?? dałaś ją słoniowi czy nadpobudliwemu dziecku do zabawy? Poza tym szybka nie ma żadnego połaczenia z guzikami czyli ewidentnie się z nią źle obchodzilaś a teraz chcesz wyłudzic kasę albo nowy sprzet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość iniskaa
a widzialas jak wyglada to mp4? podalam link szybka jest na tym samym poziomie co przyciski na jednej plaszcyznie i sa jakby polaczone to nie sa wypukle przyciski, i naprawde naciskalam normalnie a nie mocno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość iniskaa
to co mam zrobic jak nie chca mi przyjac? gdzies to zglosic? sprzedawca jest prawdopodobnie producentem albo importerem, tylko on przyjmuje eewentusalne reklamacje, ale ode mnie przyjac nie chce..ktos cos jeszcze poradzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zgłosić się do rzecznika praw konsumenta w swoim mieście. możesz też wysłać do sprzedającego oficjalny list polecony z reklamacją, wg ustawy ma obowiązek odpowiedzieć na niego w ciągu 14 dni. napisz, że kopię listu kierujesz do rzecznika praw konsumenta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
no wiesz za 149 zl to cudow nie mozna oczekiwac. jakbys kupila lepszej firmy to moze by nie bylo takich problemow?? a coz jak kupujesz cos taniego to nie spodziwaj sie ze bedzie to dobre trwale i nie do zdarcia a raczej ze wykonane po kosztak z slabych materialow;/ podrugie jak by to byl zen to mozna zmienic obudowe to samo ipod a do tego raczej sie nie zmieni;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość GWARANCJA
jest dobrowolna usluga konsumenta. Jej warunki ustala producent a klient sie na nie zgadza. Sadze ze tu ochrona konsumenta na nic sie zda :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×