Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość serio7

Ekspedientki w Reserved

Polecane posty

Gość serio7

Moim zdaniem są nachalne i namolne.Wchodzi się do przymierzalni,a te krzyczą:,,i jak bluzeczka::?a jesli siętylko przymierza,od razu patrzą na Ciebie nieprzyjaznym wzrokiem.Poza tymn przy kasie pytają bezczelnie;a moze jeszcze coś Pani do tego weżmie?A to dla Panio?Okropnie bezczelna ta obsługa i wścipska.Miliony razy robiałm tam zakupy i zawsze to samo.A wy co o tym sadzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nie wiem gdzie:) w poznaniu nie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mieszkam w Poznaniu i tez tak jest szczegolnie w Starym Browarze ale one musza tak mowic bo maja czeste kontrole.I tam jest strszny rygor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość serio7
Ja mówię o Warszawie.We wszystkich sklepach Reserved jest tak samo.A w promodzie to chociaż się uśmiechają.Kiedyś taka jedna w Reserved mówi do mnie:dlaczego kupuje Pani same rzeczy z przeceny?Czyżby nie widziała jeszcze Pani naszej nowej kolekcji?A co ją to kuzwa obchodzi!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Że co ??? Ja właśnie lubie chodzić do RESERVED bo tam wydaje mi się, że są najmniej nachalni pracownicy :) Tak jest przynajmniej w Czeladzi i Katowicach ... Natomiast sklep, w którym pracownicy napadają Cię zaraz po przekroczeniu progu to momi zdaniem: Cropptown, BigStar, Levis ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
to ich praca! gdybys pracowała w takim sklepie też musiałabyś biegać z a swoim potencjalnym klientem. za to maja jakąś kasę więc musza być miłe i pytac czy w czymś nie trzeba pomóc. taka praca i nie ma sie czym oburzać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość serio7
O matko!wiem ze to ich praca.Ale chyba nie muszą pytać ,dlaczego kupuję ciuchy przecenione,a nie te z nowej kolekcji?!To już do ich pracy nie nalezy.Ja uważam to za bezczelność i chamstwo!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Praca pracą...ale litości !niektóre ekspedientki potrafią osłabić człowieka :o Ostatnio byłam w sklepie i w ciągu kilku minut wszyskie co chwile podchodziły i pytały czy mi w czymś nie pomóc - jednej nie usłyszałam to powtórzyła jeszcze raz z tylko, że niezbyt uprzejmym tonem..:o chyba sama wiem najlepiej czego szukam - a poza tym naprwadę wystarczy raz zapytać...:o dodam , że szybko odechciało mi się oglądać ubrania i poszłam do innego sklepu gdzie nikt nie łaził za mną i nie był nachalny..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fdsf
zgadzam sie i co do reserved i co do promodu(jestem z wrocka). do tego drugiego wchodze a tu:dzien dobry!jak sie nosi kurteczka?(gdy mam cos na sobie z tego sklepu)tylko jedna bluzeczka?prosze sie jeszcze porozgladac.... w rezerwacie zawsze tak bylo,ale promod???????cos im odbilo!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
w Reserved taką mają politykę firmy, kanonu obsługi klienta uczą ich na szkoleniu, kiedyś przeprowadzałam rozmowę kwalifikacyjną z dziewczyną, która wcześniej pracowała właśnie w Reserved aha, co do \"dzień dobrrrryyyyyy!\" to ja mam takie odczucia, gdy tylko przekroczę próg wypożyczalni Beverly Hills :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sssssssssssssssssssssssss
witam i myśle że jestem troszkę w temacie. To niestety taka polityka firmy, zachowania pracownika są ściśle określone i jest to kontrolowane przez tzw \"tajemnicego klienta\" ktory skrupulatnie donosi czy pracownik zachowywała się tak jak to mu z gory określno. I napewno pytanie czy mogę w czymś pomóc nie jest DOBRYM pytaniem bo jest to pytanie zamknięte na ktore klient może krótko odpowiedzieć NIE i ciężko dalej nawiązać rozmowę więc jest ono ZAKAZANe w RE. Tam trzeba zadawaćpytania takie aby sprowokować rozmowę. Więc same widzicie że tak trzeba a inną bajką jest 5 podchodzących dziewczyn po koleji - wynika z tego że nie obserwują co sie na sklepie dzieje a ichwypłata uzależniona jest od indywidualnej sprzedaży _ NIESTET> Sama też nie lubie gdy mnie się atakuje przy wejściu ale popatrzcie ba sklepy gdzie sprzedawca ma was w d...... i robi łaskę że tam stoi (nie wspominając o jakiejkolwiek pomocy)....................... wniosek wyciągnijcie same bo ja już wole pomoc...............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a ja lubię obsługe reserwed biore coś do przymierzalni i pani sama przynosi mi kolejne rzeczy , a do tego jest miła i usmiechnięta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja chodzę do różnych sklepów Reserved w Trójmieście i chyba jeszcze ani razu do mnie żadna ekspedientka nawet nie podeszła :D nie mówiąc o głupich komentarzach... przy kasie zawsze są dosyć uprzejme.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja też nie mam takich doświadczeń z Reserved. Zazwyczaj Pani zapyta raz i dalej sobie moge spokojnie oglądać. A jak coś mi nie pasuje to zawsze doniosą odwieszą ... jeszcze mi się nie zdażyło narzekać:P Wydaje mi się, że to zalezy od ekspedientki...a nie akurat od sieci sklepu. Sątakie co są bardzo nadgorliwe a są taki które same też robia zakupy i wiedza jak namolna ekspedientka potrafi zatruć życie:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość iko
W Olsztynie jest na odwtót wogóle się człowiekiem nie interesują....możesz chodzić godzinami i nawet nie spojrzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bardzo lubie obsluge w Reserved (Krakow). Dziewczyny zawsze usmiechniete, chetnie pomagaja. Lubie tam chodzic i nigdy nie spotkalam sie z pytaniami typu \"dlaczego tylko z promocji?\" ( :o )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość doudou
Mnie w Reserved babki nie przeszkadzają. Ale w niektórych sklepach obsługa wydaje się być zatrudniona właśnie po to. :o W Sephorze jest najgorzej, z moich obserwacji...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość serio7
Nigdy nie robiłam zakupów w innych miastach,niż wawa.Więc moje odczucia płyną z obserwacji obsługi w sklepach Reserved znajdujących się w stolicy.Może faktycznie w innych miastach ekspedientki są mniej namolne lub nie są w ogóle.Ale np w CH wileńska to już naprawdę przeginają.Rozumiem pytanie:w czym mogę pomóc?,ale żeby pytać klientkę,why kupuje rzeczy przecenione-to już jest bezczelność.No same powiedzcie!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aaaaaaaaaaaaaaaa
serio - postaw sie w ich sytuacji - tak MUSZĄ i już. A odnośnie tej dziewczyny co pytała o rzeczy z wyprzedaży to oczywiście przesada ale to nie wina sieci tylko ograniczenie tej jednej dziewczyny! Więc raczej nie powinnaś wkładać wszystkich do jednego worka - a wiem co pisze bo sama tam pracowałam i miałam grono stałych klientów ktorzy przychodzili do mnie a gdy mnie nie było to pytali kiedy mam zmianę i już rok nie pracuję a gdy kogoś spotkam to zawsze miło usłyszeć dzień dobry a co tam u pani itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bambinek
niecierpię takich pind, które łażą za mną i wszystko zachwalają. a może to pani zmierzy? a może tamto? sramto? kuźwa no. wychodzę od razu, bo mi się nie chce z nimi dyskutować. akurat w Poznaniu w RE panie mają z reguły wszystkich w głębokim poważaniu i dobrze. tak powinno być ;) no chyba, że w takim H&M to nic nie poszuka, bo ona nie od tego, trzeba powiesić na wieszaczki, bo ona nie od tego. to co kuźwa do niej należy??? żem się zbulwersowała ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość PUMEKSOL
cześć dziewczyny, ja pracuje w PROMODZIE akurat no i u nas właśnie takie są zasady - musisz powiedzieć dzień dobry, a po jakimś czasie zagadać, czy czegość nie poszukać, a widziała pani to czy tamto? taka już nasza praca. jesteśmy z tego rozliczane (np. a dlaczego tamat pani tego nie kupiła? itp.) mam propozycje: napiszcie jak byście chciały być obsługiwane?? mnie by to bardzo pomogło. myśle ze innym co pracują w tego typu sklepach też.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No to może ci wszyscy specjaliści, którzy ustalaja strategie sprzedaży czy czegoś tam zauważyliby , że namolne ekspedientki swoim zachowaniem zniechęcają ludzi do zakupów, ba - nawet do powtórnego odwiedzenia sklepu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niestety taka polityka tych firm. Dziewczyny mają szkolenia i na nich są uczone właśnie \"wchodzenia klientce na głowę\".Taka ich praca i należy grzecznie podziękować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ale dziekując co chwile wszystkim ekspedientkom, które są w sklepie a potem kasjerkom można oszaleć...:O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lusia a jak ty przymierzasz
to możesz grzybicą zarazić następnych :-o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość serio7
zgadzam się tym ze namolność ekspedientek kompletnie znięchęca do ponownego odwiedzania tych sklepów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bez przesady....Mi tam nie przeszkadza.Nawet wolę zainteresowanie - miła dziewczyna oceni, przyniesie mniejszy (większy) rozmiar.I lubię ciuszki z Reserved. W Opolu sa O.K.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a ja mam przeciwne wrazenia nie lubie h&m i zary wszyscy maja cie gdzies chcesz cos znalesc jesli nie ma tego na wieszku obok to juz niemsz szans;/ to samo orsy raz chcialm zmierzyc kilka rzeczy oczywiscie nikt mi nie pomogl zeby przyniesc mniejszy rozmiar tylko musialam ubrac sie i poraz 3 czekac na przymiezalnie. ja zawsze mierze ciuchy tonami i mam tego duzo i bardzo milo kiedy ekspedientka zaniesie je do przymierzalni, poda mniejszy/wiekszy rozmiar. co do pytania o wyprzedaz tez dostalam takie ale brzmialo \"czy widziala pami nowa kolekcjie bo kupauje pani same z wyprzedazy\" i tez niebylo to zamile;/ wiec towje oburzenie tez rozumiem. ostani w yosho pani wrecz na mnie skoczyla ;/ to bylo dziwne. ale tez zawsze z dobrym wspomnieniem wchodze do atlantica bo zawsze pani ma dla mnie jakas ciekawa rzecz i porozmaiwa ze mna. tak samo do kilku innych sklepow. promoda bardzo lubie zawsze oferuja mi odlozenie ciuchow czy tez inne ciuchy:) ale czasem sa zbyt namolne;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×