Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

electro vibe

znowu na uczuciowym...

Polecane posty

🖐️ jakiś czas temu nawiązałam kontakt z chłopakiem którego poznałam jeszcze w liceum. nie widzieliśmy się około 3 lata. teraz skontaktowaliśmy się przez grono.net i odkąd on zobaczył mój profil tam (myślę że chodzi głównie o zdjęcia) to wydaje mi się że bardziej mu zależy na kontakcie między nami. nawet chce odwiedzić miasto w którym studiuję - do kolegi niby chce przyjechać. nie miałabym żadnych \"ale\" gdyby nie to ze ten chłopak kiedyś nie odpowiedział na moje uczucie... dobrze wiedział wtedy co do niego czułam... w rozmowach jest ostrożny, ale wyraźnie daje mi do zrozumienia że traktuje mnie jak kobietę, a nie koleżankę. jak myślicie? czy powinnam się z nim spotkać jeśli przyjedzie i to zaproponuje?

a czemu by nie :D na razie na stopie kolezenskiej... do mnie tez po obejrzeniu profilu na podobnej stronie dawno niewidziany kumpel (nizebyt lubiany)odezwal kiedys, ciagle pisal, chcial moj nr kom. ale zbylam go:P po co kogos karmic zludzeniami........

hmmm....on jest bardzo ostrożny w kontaktach miedzy nami. wie co do niego kiedyś czułam, a na pewno domyśla się. ja znowu boję się, że tamte odczucia wrócą. wiem ze one nie umarły. możliwe że są tylko uśpione.

rozumiem o co chodzi... przechodzę cos podobnego.... osobnik, ktory odwzajemnial me uczucia,jednakze wyjezdza itd wiec z zwiazku nici,po miesiacu pewnej ignorancji(rowniez z mej winy) co kilka dni sie odzywa.... owszem jest dosc chlodny. wysyla link z jakims artykulem,ktory \"zartobliwie komentuję \" i na tym konczy sie cala \"pogawędka\" wczoraj przypadkowo sie w towarzystwie spotkalimys..udawal,ze mnie ignoruje, rozmawiając z mym znajomym..a gdy dostrzegl,ze spoglądam na niego, speszony odwracal wzrok :P