Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

nokija

NAUCZYCIELKI, ŁĄCZMY SIĘ !!!

Polecane posty

koibietki, ktore pracują w szkole, odezwijcie sie, wymienmy sie doswiadczeniami, ja pracuję w liceum i technikum, dopiero kilka tygodni ale bardzo polubilam ta pracę!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gabryska69
ja tez jestem nauczycielka teraz nie ,a, pracy napisz jak znalazlas ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pewnie mi sie znudzi, w sumie pracuje na zastepstwie, wiec nie jest to nic stalego, le jest nawet fajnie, zeby tylko wiecej placili a jak znalazlam, przez znajomą, jedna anglistka odeszla na macierzynski i potrzebowali drugiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gabryska69
teraz rozumiem-anglisci zawsze znajda prace-ja bym chciala od wrzesnia pracowac ale boje sie isc na rozmowy bo juz widze to kiwanie glowa ze pracy nie ma-masz jakis patent by chociaz pogadac chcieli-skonczylam historie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość imili
nauczyciele...wiecznie narzekaja na zarobki ale ciekawe kto ma tyle wolnego co oni....2 miesiace wakacji swieta ferie itd...ale im ciagle malo i to wszytko platne buhaha...niezli jestescie ze narzekacie tez bvym chciala miec 2 miesiace wakacji i platne do tego...tylko nigdzie tak niema dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gabryska69
gdybym znalazla prace w szkole to nie narzekalabym ze mam wolne wakacje a zarobki dla poczatkujacych nauczycieli nie sa wcale wysokie-kolo 800-900 zl wiec nie ma czego zazdroscic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zxcvcb
słoneczko,a niby ile byś chciała na początek?trochę popracujesz to i więcej zarobisz............tak było zawsze