Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość przyszły asystent

deichmann/jak tam jest

Polecane posty

Gość gość
do gość 20:34 ,jestem zwykłym pracownikiem ,nie żyję sklepem i nie obchodzą mnie ploty o obgadywanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a ja mam taką zastępcę co tłumaczy każdemu jak małym dzieciom ,za każdym razem wykład zamiast proste konkretne zdanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Najwyrazniej doszla do wniosku, ze tak trzeba, bo proste komuniktay malo kto ogarnia . I dalej do konca dnia zamiast robic, pyta taka kolezanek lub wykonuje telefony co ma zrobic. A młodziez szybko łapie:))))))))))Jak sie wytłumaczy. Gratuluje ciepliwego zastępcy.Tylko czerpac wiedzę i podnosic swoje kwalifikacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
robota stoi a tu trza słuchać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
22:23 to, że pracujemy w sieciówce na etatach jakie są i za stawki jakie są, nie znaczy że jesteśmy niedorozwinięte...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja też tak uważam ,można młodemu tłumaczyć ale staremu pracownikowi po co ? w kółko to samo u nas ,można z zamkniętymi oczami buty wciągać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Pozazdrościć załogi.Moja mimo stażu robi takie byki przy pracy z towarem jak 5 lat temu- jak tłumaczysz wszystko rozumieją, a w praktyce.... ech. Mają za to inne zalety np. superserwis, dobre środki i staram się dostrzegać plusy.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dlatego kieownik i zastępca najlepiej wiedzą komu poswięcic więcej czasu.Kazdy ma inne doswiadczenia . Tylko osoba z kompleksami skomentuje to , iz nie jest niedorozwinięta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jak ktoś tu na forum się z czymś nie zgadza ,to najlepiej dokopać temu drugiemu w komentarzu ,ludzie ,każdy inaczej czuje ,rozumuje i odbiera różne kwestie , u nas w sklepie jest koncepcja ,tłumaczy się ją,żeby było wiadomo o co kaman, a w razie czego sprzedawca pyta bądź podpowiada ,czy by nie zrobić tak bo może było by lepiej ...i kierownik czasem korzysta ....w każdym sklepie jest inaczej ,w jednym są same orły a w drugim tzw bystrzaki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
"w jednym są same orły, w drugim tzw. bystrzaki" , a w innym manipulanci, którym kierownicy poddają się jak laleczki na sznurku. I nie ma rady na oślepionego kierownika. Znam to, wierzcie mi, sprzedawca "głąb" może rządzić kierownikiem slepu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
czytam Deichmann Plus :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a cóż to takiego to deichmann PLUS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja p*****le !!!od miesiąca się o tym mówi, a ty pytasz się co co takiego!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
do Gościa 11.00. dowiesz się we właściwym czasie, bo jeżeli o tym nie słyszałeś(łaś) to znaczy ,że nie jesteś pracownikiem Daichmann-a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lodziafff
rekrutacyjna rewolucja, strona z wieloma ofertami godnymi uwagi, poszperasz i znajdziesz coś dla siebie! warto tam zajrzeć!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jestem zbulwersowany zachowaniem pracownic w Deichmann w Galerii Ł. Zero obsługi , kłótnie na sklepie między pracownikami.Zainteresujcie się Państwo szczególnie panią w starszym w wieku szatynką około 60lat.Nic nie robi, stoi jak słup. Nieprzyjemna osoba. Obsługa pożal się BOŻE.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jak ty będziesz pracowała w tym wieku,tez będziesz stała jak słup, albo będziesz siedziała na krześle w wejściu i pilnowała złodziei.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ciekawe rzeczy piszesz,ja za każdym razem jak jestem to one ciągle przeciągają towar. I za zgrana załogą są ,żeby się kłócić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A ja jestem ciekawa kiedy będzie ankieta TK ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
spróbujcie coś znaleźć dla siebie na rekrutacyjna rewolucja.pl, strona godna uwagi z wieloma ofertami z myślą o was! warto zajrzeć!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
u nas tajemniczy chyba wypadnie słabo jesteśmy zawalone towarem ,roboty full,ludzi pełno ,nie ma w co ręce włożyć ....a obsługa to w locie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
U nas tak samo 13 kont, szok,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
I dwie pracownice na zmianie... u konkurencji obsługi pełen sklep....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Tak samo jest u nas. Dostawy po 13-9 kontenerów 3 razy w tygodniu, wtedy 2 na zmianie- z czego tylko 1 na sklepie.. Druga przez 3 h na magazynie siedzi i towar wykłada, przesyłki przyjmuje itd. A jedna osoba na sklepie nie jest w stanie stać na kasie, pilnować kradzieży i obsługiwać wszystkich klientów na 100%. Tym bardziej, że sklep pozastawiany i z tyłu nie widać co się z przodu sklepu dzieje i czy czasem kolejka się do kasy nie zrobiła. Więc na dzieciach za długo stać i obsługiwać nie można. Marnie widzę nasze wyniki:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Powinni trochę zmienić zasady nie jesteśmy w stanie powiedzieć wszystkim dzień dobry i proponować pomocy:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A teraz jeszcze dodatkowo w ramach wolnego czasu , podczas zmiany, będziemy wypełniać formularze ,zachęcać klientów do zapisania się do Plusa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Deichmann wyżyma, wyżyma i wyżyma nas. Testują naszą wytrzymałość a nadal tkwią w przeświadczeniu, że nie ma to wpływu na obroty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Klienci najlepiej to widzą w tych sklepach gdzie obok jest konkurencja. U nas 1 na kasie 1 na dostawie- u nich 4 na sklepie... o porządku nie muszę wspominać- nie jesteśmy w stanie nad nim zapanować jeśli ta co na sklepie cały czas obsługuje kasę i biega po lewe na magazyn, u nich czysto, lśniąco , pachnąco. A gdzie ta słynna wyróżniająca nas obsługa? To legenda tylko, tajemniczy uda się lub nie, jest wyrozumiały lub nie, bo my mamy tylko dwie ręce, dwie nogi . Staramy się, ale czy to wystarczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
U nas kierownik na magazynie siedzi a sprzedawca kursuje meski, damski, kasa, wciąganie i górnego sprawdzanie. Długo tak się nie da i jeszcze tajemniczy musi byc na 100- brakuje sił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nasza ma ksywe telefonistka-caly czas gada przez telefon w biurze xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×