Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

deko

jestem singlem który nie chce być sam... kto jeszcze ...

Polecane posty

Gość Nie dramatyzuj
no to śpimy, bo o 6 pobudka

Gość Nie dramatyzuj
5.50, do łóżek!!

OoooyyyyyyEeee!! 🖐️ :) :D:D Eddie ma nadzieje ze u Deko wszystko ok i dzien w pracy minął nieźle :) i mniej bezsensownie ;) 🌼 Seti, Linguś i Justyna 🌼 :) u Eddiego zajęcia minęły całkiem dobrze :P - to co miało byc katastrofą i tragedią było całkiem miłe i udane :D ....... a teraz Eddie musi isc ... teraz jego kolej isc do kina :P miłego dnia wszystkim 🖐️ ;) 🌼🌼🌼🌼🌼 🌼:)🌼:D🌼 🌼🌼;)🌼🌼 🌼:D🌼:)🌼 🌼🌼🌼🌼🌼

Gość Dirty Dancing - The time of my
Now I've had the time of my life No I never felt like this before Yes I swear it's the truth And I owe it all to you 'Cause I've had the time of my life And I owe it all to you I've been waiting for so long Now I've finally found someone To stand by me We saw the writing on the wall As we felt this magical Fantasy Now with passion in our eyes There's no way we could disguise it Secretly So we take each other's hand 'Cause we seem to understand The urgency Just remember You're the one thing I can't get enough of So I'll tell you something This could be love because I've had the time of my life No I never felt this way before Yes I swear it's the truth And I owe it all to you Hey, baby With my body and soul I want you more than you'll ever know So we'll just let it go Don't be afraid to lose control, no Yes I know what's on your mind When you say, "Stay with me tonight" Just remember You're the one thing I can't get enough of So I'll tell you something This could be love because I've had the time of my life No I never felt this way before Yes I swear it's the truth And I owe it all to you But I've had the time of my life And I've searched though every open door Till I found the truth And I owe it all to you (SOLO) Now I've had the time of my life No I never felt this way before Yes I swear it's the truth And I owe it all to you I've had the time of my life No I never felt this way before Yes I swear it's the truth And I owe it all to you 'Couse I've had the time of my life And I've searched though every open door Till I found the truth And I owe it all to you...

Gość Evanescence - Hello
playground school bell rings again rain clouds come to play again has no one told you she's not breathing? hello i'm your mind giving you someone to talk to hello if i smile and don't believe soon i know i'll wake from this dream don't try to fix me i'm not broken hello i'm the lie living for you so you can hide don't cry suddenly i know i'm not sleeping hello i'm still here all that's left of yesterday

Ja nie chce być sama... :( Mówi sie że jedni przeznaczeni są do małżeństwa, inni do kapłaństwa, a jeszcze inni bo spędzenia życia samemu... Mam nieodparte przeczucie że mnie czeka to ostatnie...

Gość d3
przeznaczenie to to w czym Ci będzie najbardziej do twarzy, jakie by nie było, jest Twoja. trzeba je zaakceptować/jeśli wierzysz w przeznaczenie.

Gość d3
nauczyć się z nim żyć znaleść plusy i kochać życie takim jakim jest

deko jedzie na wakacje w góry.. więc bądź co bądź mnie tu nie będzie.. ale jak wrócę z wakacji to i do Was wrócę:)

Gość rzeka
Ja też jestem singlem i mam już tego dość. Mnie samej to nie przeszkadza do czasu, aż ktoś się pyta czy mam kogoś, sugeruje mi upływ czasu albo kiedy zdaża mi się siedzieć w domu. Wtedy czuję się naprawdę samotna. Nie jestem brzydka, ani gruba, ani głupia. Często mam wrażenie że onieśmielam mężczyzn, mimo że sama jestem trochę nieśmiała.

Jak ja mam kogokolwiek poznać jak ja z domu nie wychodze? Wszystkie \"koleżanki\" zajęte tylko oswoimi sprawami i swoimi facetami... Pierdole to wszystko. miłość ani przyjaźń nie istnieje.

Gość Gwiezdny Pierdziel
rzeka, allaprima: - ile macie lat i skąd jesteście... może nie wszystko stracone ;)