Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość to jest bardzo tanio

Czy ktoś z wawy wie jak to jest z biletami ZTM na jeżdżenie pociągiem....

Polecane posty

i sie nudzi i chciałby mi pomóc? Jestem w warszawie na krótki czas wiec kupuje bilety 3-dniowe lub tygodniowe. Musze pojechać do józefowa (poza granicami miasta, jak sie jedzie na orwock), tam jeździ SKM. Czy moge to zrobić jakoś w ramach biletu ZTM czy musze kupić taki pociągowy? Nie znam się, bo nie ejstem z Warszawy, dostałam sie na studia i szukam pracy - znalazłam w Józefowie no i nie wiem jak dojechac. Dzięki za pomoc, jesli jakas bedzie

Gość AKANE KANASAKA
SKM NIE JEŻDZI NA OTWOCK TYLKO DO SULEJÓWKA PRZEZ REMBERTÓW NA BILET ZTM MOZE SPOKOJNIE DOJECHAĆ DO FALENICY KOLEJAMI MAZOWIECKIMI I DOKUPIĆ SOBIE BILET Z FALENICY DO JÓŻEFOWA

Gość AKANE KANASAKA
A NIE DOCZYTAŁĄM ZE TO MAX 7 DNIOWE WIEĆ NIE MOZĘSZ NA ZTM-OWYCH CHYBA ŻE KUPISZ 30 DNIOWY PODMIEJSKI NIE WIEM JAK TERAZ ALE KIEDYŚ BYŁY W kOLEJACH MAZOWIECKICH TAKIE BILETY OKRESOWE NA TYDZIEŃ

Hej a możesz mi powiedzieć, jak zupoełnemu laikowi, krok po kroku gdzie i jaki bilet mam kupić? Czy na kartke miejską 30-dniowa moge dojechac do Warszawy Falenicy i stamtąd kupić bilet na KM ?

Gość AKANE KANASAKA
po kolei kartę chyba wiesz gdzie nabyć najprościej w punkcie ztm przy metrze Ratusz Na tym 30 dniwym spokojnie odjedziesz do Falenicy a bilet z falenicy do józefowa 9 to chyba 2 przystanki ) kupisz w każdej kasie Kolei Mazowieckich czyli np na Śródmieściu nie musisz wysiadac w falenicy żeby ten bilet kupić ważne zeby przy kontroli mieć oba bilet

dzięki wielkie!

Nie cuduj z biletem miejskim tylko kup sobie bilet KM do Jozefowa. Normalny kosztuje 6,20zł

Gość AKANE KANASAKA
no ale jeśli chce jeżdzić po wawie np na uczelnie to i tak bilet ztm musi sobie kupić