Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

podnieć_mnie

Jak onanizować się poduszką?

Polecane posty

Gość łechtaczkowy
osiągniesz szybciej sama niż pochwowy. Spróbuj paluszkiem zwilżonym wykonywać okrężne ruchy na łechtaczce a potem przyśpieszając w prawo i lewo (przyciskając delikatniej lub mocniej jak wolisz), jak bedziesz czula ze jestes blisko to wciagnij powietrze i wstrzymaj oddech ;) Mnie to zawsze pomaga ;)

Gość łechtaczkowy
lata praktyki lubelek :P:P :D

Gość łechtaczkowy
*lubelak oczywiście nie lubelek ;)

Lubelak, widziałeś kiedyś kobietę z bliska. Co Ty tu wypisujesz? Nie mam doświadczenia z poduszkami ale jak bym był kobietą to bym wybrał dość twardą poduszkę, włożył ją między nogi i leżąc na boku ... jazda. Tak sobie to wyobrażam. Żadne tam wkładanie rogów z pupą w górze:) No ale ja się nie znam.

Gość łechtaczkowy
a jak dlugo to ma trwac to zalezy od Ciebie ;) Mnie czasem zajmuje to 5, 10, 15 minut... Zależy jak "trafie" i jaką mam ochote ;)

Gość łechtaczkowy
lubelak, każdy człowiek powinien być samowystarczalny :D:D No ale nie ma to jak meskie ramie na którym można się czasem wesprzeć... :P

Gość łechtaczkowy
wyrzutów przynajmniej nie robi :D

Gość łechtaczkowy
absolutnie ;) Rozstałam się z takim który robił wyrzuty prawie rok temu, po 5 latach związku i wstyd się przyznać, ale to przy nim nauczyłam się zadowalać sama, bo on nie był w stanie :O Teraz mam cudownego mężczyznę :D Pod każdym względem, ale przy moim temperamencie "nawyk" pozostał :D

Gość łechtaczkowy