Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zwykla kobietka 22

Na dojazdy do pracy auto

Polecane posty

Gość zwykla kobietka 22

hej! Potrzebne mi jest autko do 1200 zl na dojazdy do pracki. Mam okazje kupić Skode 120 L Dobre to autka? Heh troche dziwnie bo ma silnik z tylu (z przodu bagaznik + drugi bagaznik miedzy silnikiem a tylna kanapa, w tym drugim bagazniku jest miejsce na butle z gazem)... To mniej więcej taka Skoda http://www.skoda-oldtimer.at/fileadmin/cpg133/albums/userpics/skoda_105_von_links.jpg Wnętrze http://www.skoda-oldtimer.at/fileadmin/cpg133/albums/userpics/Skoda_120_L_Amaturen_HP.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cool dizajn ja bym brała
z zamknientemy oczamy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zwykla kobietka 22
Jak masz znajomego mechanika:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zwykla kobietka 22
Tzn mam znajomego mechanika i mysle,ze takie autko bedzie dobre... No bo co kupie za cene roweru?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zwykla kobietka 22
dzięki:) Hihihi troche wybór jest,ale to gruchoty. Fordy i Ople sie sypia... Ta skoda nie ma rdzy... Jeździł nią starszy pan, dawny dygnitarz... Podoba mi sie.... Fajny ma dźwięk silnika./..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
no sama najlepiej wiesz jakiego samochodu potrzebujesz :) ja bym chyba skody nie wzięła, wolałabym już maluszka albo poloneza :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zwykla kobietka 22
Polonez to krowa, rdzewieje, duzo pali, przyspiesza jak autobus (no moze te ostatnie na wielopunktowym wtrysku byly szybsze), do tego problemy z wałem. Mój ojciec kiedys mial poloneza... Skoda jest większa od malucha, troche komfort wiekszy...Fakt ze za taka kase miala bym malucha z 1997 roku a nie Skode z 1989... No ale... keidys mialam malucha,tyle ze go skasowalam :-( (wbrew pozorom nie sa to az takie niebezpieczne autka.... nic mi sie nie stalo)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zwykla kobietka 22
Fakt faktem, Skoda 120 to jeszcze socjalistyczna Skoda... Dobiero chyba od Felicii były komponenty Volkswagena (i niektore favoritki mialy VW czesci)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kropelka wina
Fajnie wygląda, bierz ją :classic_cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aaaaaaaj
Wygląd to nie wszystko! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość KOMFORT
w czymś takim? LOL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość teminowy
dopiero co sprzedalem Favoritkę na gaz z 1991 r za 1500zl, super bez korozji, nowe częsci, juz po fakcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość historyk z oddali
Škoda 105 model samochodu osobowego, który był produkowany przez czechosłowacką firmę Škoda w Mladá Boleslav od roku 1976 do 1989 Škoda 105 była uboższą wersją Škoda 120, odróżniała się przede wszystkim słabszym silnikiem i skromniejszym wykończeniem. Występowała w trzech podstawowych wariantach wyposarzenia: podstawowej S oraz luksusowych L i GL. W sierpniu 1981 roku w wersji wyposażeniowej L okągłe reflektory przednie zostały zastąpione prostokątnymi. Były one montowane aż do kolejnej modernizacji nadwozia w lipcu 1983 roku. W roku 1982 pojawiła sie wersja SP użytkowa wersja modelu 105 S nie posiadająca tylnych siedzeń oraz szyb w tylnych drzwiach. Model ten był dostepny tylko w Czechosłowacji, gdzie był bardzo popularny wśród dostawców i przedsiębiorców. W roku 1983 modele 105 i 120 przeszły gruntowną modernizację. W dużym stopniu zmieniono przednia i tylna część pojazdów, zastosowano nowe reflektory przednie oraz tylne lampy zespolone. Ze względu na zmiany karoserii długość auta wzrosła do 4200 mm. Łącznie wyprodukowano 840 561 egzemplarzy Škody 105 w różnych wersjach wyposażenia. Lata produkcji * Škoda 105 S (Standart) - 1976-1987 * Škoda 105 L (de Luxe) - 1976-1989 * Škoda 105 GL (Grand de Luxe) - 1981-1983 * Škoda 105 SP (Speciální) - 1982-1988

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość historyk z oddali
Škoda 120 (typ 742) - model samochodu osobowego, który był produkowany przez czechosłowacką firmę Škoda w Mladá Boleslav od roku 1976 do 1990 Na bazie Škoda 120 stworzono uboższy model 105. Podstawowy model "stodwudziestki" produkowany był od kwietnia 1978 do lipca 1983. Najdłużej produkowanymi, już od sierpnia 1976, odmianami Škody 120 był modele w wersjach wyposażenia L (do 1990 roku) oraz luksusowe LS i GLS (do 1987 roku). W październiku 1982 roku pojawiła się wersja ekonomiczna LE. Modele w odmianie LX posiadały te same silniki co 120 LS, ale miały 5-biegową skrzynię biegów i tylne zawieszenie z modelu Škoda 130. W limitowanej wersji wyposażenia GL zastosowano tapicerkę z modelu Rapid. W roku 1983 modele 105 i 120 przeszły modernizację. Gruntownie zmieniono przednia i tylna część pojazdów, zastosowano nowe reflektory przednie oraz tylne lampy zespolone. Ze względu na zmiany karoserii długość auta wzrosła do 4200 mm. Łącznie wyprodukowano aż 1 070 693 egzemplarzy Škody 120 w różnych wersjach wyposażenia. Na przełomie lat 70. i 80. XX wieku przystosowanymi do udziału w rajdach Škodami 120 z powodzeniem startowało w europejskich rajdach wielu czeskich kierowców. Wśród nich był między innymi Jiřího Sejka na zmodernizowanej Škodzie 120 L nazwanej - Dakos. Lata produkcji * Škoda 120 - 1978-1983 * Škoda 120 L (de Luxe) - 1976-1990 * Škoda 120 LE (de Luxe Ekonomic) - 1982-1983 * Škoda 120 GL (Grand de Luxe) - 1984-1987 * Škoda 120 LS (de Luxe Super) - 1976-1987 * Škoda 120 LX - 1984-1987 * Škoda 120 GLS (Grand de Luxe Super) - 1976-1987 Ciekawostki * Brytyjski importer Škody od października 1979 roku oferował także ekonomiczną wersje LSE Škody Estelle (bo tak nazywano modele 105/120/130 w Wielkiej Brytanii), była ona stworzone w oparciu o model LS i dostępne tylko na brytyjskim rynku. * W 1985 w Finlandii pojawiła się limitowana edycja Škody 120 - wersja LSX. * W roku 1988 za podstawowy model 120 L trzeba było zapłacić 65 630 Kčs.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość historyk z oddali
Škoda 125 - model samochodu osobowego, który był produkowany przez czechosłowacką firmę Škoda w Mladá Boleslav od roku 1988 do 1990 Škoda 125 była dostepna tylko w jednym wariancie wyposażenia - L. Samochód był unowocześnioną wersją Škody 120 L. Jedynymi róznicami były: * mocniejszy silnik, * 5-biegowa skrzynia biegów, * dźwignia zmiany biegów z modelu Škoda 130, * alternator (700 W, 55 A). W czasie krótkiego okresu produkcji wytworzono 50 041 egzemplarzy Škody 125 L.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość historyk z oddali
Škoda 130 - model samochodu osobowego, który był produkowany przez czechosłowacką wówczas firmę Škoda w Mladá Boleslav od roku 1984 do 1988 Škoda 130 weszła do produkcji w sierpniu 1984 jak zmodernizowana wersja modeli 105 i 120, których produkcję kontynuowano aż do 1990 roku. Škoda 130 dostępna była w dwóch wariantach wyposażenia: L i GL (typy 742) odpowaidającymi pod względem standardu wykończenia wnętrza modelom 120 LS i 120 GLS. Na bazie modelu 130 stworzono także sportowe dwudrzwiowe coupé Škoda 130 Rapid W latach 1984 - 1988 produkowano także rajdowy pojazd Škoda 130 LR (typ 745). Wytworzono około 200 egzemplarzy tego modelu. W roku 1989 stworzono prototyp sportowego pojazdu Škoda 130 R. Zmontowano tylko kilka egzemplarzy, uczestniczyły one m.in w wytrzymałościowym 24-godzinnym wyścigu. Lata produkcji * Škoda 130 L (1984-1988) * Škoda 130 GL (1984-1988) * Škoda 130 Rapid (1984-1988)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość historyk z oddali
Škoda 135 - model samochodu osobowego, który był produkowany przez czechosłowacką wówczas firmę Škoda w Mladá Boleslav od roku 1988 do 1990 Montowany w "135" 58-konny silnik Š 781.135 użyto następnie w konstrukcji Škody Favorit 135. Ogółem wytworzono 1020 egzemplarzy tego pojazdu. Lata produkcji * Škoda 135 L (1988-1990) * Škoda 135 GL (1988-1990) * Škoda 135 Rapid (1988-1990) ============================================================= Škoda 136 - model samochodu osobowego, który był produkowany przez czechosłowacką wówczas firmę Škoda w Mladá Boleslav od roku 1988 do 1990 Montowany w "136" 63-konny silnik Š 781.136 użyto następnie w konstrukcji Škody Favorit 136. Ogółem wytworzono 1631 egzemplarzy tego pojazdu. Lata produkcji * Škoda 136 L (1987-1990) * Škoda 136 GL (1987-1990) * Škoda 136 Rapid (1987-1990)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość historyk z oddali
Škoda Rapid / Garde - sportowy samochód produkowany przez czechosłowacka firmę Škoda w zakładzie w Kvasinach Historia modelu W październiku 1981 roku miała miejsce pierwsza oficjalna prezentacja nowej Škody Garde. Zaraz po premierze w Kvasinach rusza produkcja próbnej serii. Do końca roku fabrykę opuszcza 38 egzemplarzy tego samochodu. W kolejnych latach produkcji 1982 i 1983 zakład opuszcza odpowiednio 2854 i 3856 sztuk Škód Garde/Coupé/Rapid (nazwa zależała od rynku). W sierpniu 1984 roku zmontowano pierwszą Škodę Garde z 58-konnym silnikiem o pojemności 1174 cm³ i 4-biegową skrzynią. Jesienią ruszyła produkcja nowego modelu 130 Rapid z silnikiem o pojemności 1289 cm³, 58 KM, 5-biegową skrzynią biegów o nieco zmienionym wyglądzie zewnętrznym (m.in. nowy aerodynamiczny kształt przodu, nowe reflektory). W tym roku wytworzono 2584 egzemplarze Škody Garde i 1576 Škody 130 Rapid. W 1987 na rynku pojawiły się nowe modele Rapid 135 i Rapid 136 wyposażone w zmodernizowany silnik 1289 cm³ przygotowywany dla Škody Favorit. Podstawowy i zarazem najtańszy model 130 Rapid nadal pozostaje w produkcji. Wszystkie wersje przechodzą drobny facelifting - nowy zestaw wskaźników i kształt kierownicy. W sierpniu 1990 z taśmy montażowej fabryki w Kvasinach zjeżdża ostatni egzemplarz Škody Rapid. Produkcja Model Lata produkcji Ilość Škoda Garde / Coupé / Coupé Rapid 1981 - 84 11 179 Škoda 130 Rapid 1984 - 89 22 475 Škoda 135 Rapid 1987 - 90 1 272 Škoda 136 Rapid 1987 - 90 9 708 Razem 44 634

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość miiigotkaaa
Heh no to ktoś się rozpisał o starych Skodach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość uuuuuuuuuuuppppppppppppppp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aaa_ja
Skoda to porzadny samochod :D Ja bym brala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość coz za temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miałam stare auto. Citroena ZX. Wygodny - owszem, jeździło się fajnie, ok. Ale od razu na dzień dobry warsztat (1000zł). A jak przyszła zima, to kilka razy zdarzyło sie,ze po prostu nie zapalił!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mechanik_
Skoda 105/120 jest konstrukcyjnie starsza od Citroena ZX....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale jajaaaaaa
Ale ponieważ to forum erotyczne, to będziesz w tym samochodzie pewnie coś erotycznego robiła ? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hehehehehhe
Sex w Skodzie 105 yeeaa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×