Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość WIDOWNIa TEATRALNa

ORGANIZATOR WIDOWNI TEATRALNEJ- co robi??

Polecane posty

Gość WIDOWNIa TEATRALNa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jak to co
organizuje widownie teatralną:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość WIDOWNIa TEATRALNa
hehe tego to się domyśleć można..:P chodzi mi o jego obowiązki??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość szczepanka
niewiele, zarządza obsługa widowni- grupką ludzi odpowiedzialną za szatnię, sprawdzanie biletow itp. Przynajmniej tak jest w teatrze w ktorym ja pracowałam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość WIDOWNIa TEATRALNa
szczepanka a powiedz mi dokładniej-bo sie zastanawiam czy zlozyc tam podanie. noi nie wiem czy skladac CV samo czy z listem? a orientujesz jaka ma pensje ? i w jakich godzinach pracuje? tzn domyslam sie soboty i niedziele raczej nie sa wolne. jak bys mogla to napisz, bo nie wiem czy skladać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość szczepanka
w związku z tematem pensji i wymaganych dokumentow raczej Ci nie pomoge- pracowałam na innym stanowisku. A czas pracy? Trzeba być ok godziny przed przedstawieniem, wychodzi się zaraz po. Czyli praca wieczorna. No i wolne weekendy raczej nie wchodza w grę, zwykle w weekend w teatrze się gra. Ale są wolne poniedziałki :) Tylko jak mowię- tak było w moim teatrze, nie gwaratntuję że w każdym organizatro widowni znaczy to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość WIDOWNIa TEATRALNa
dzięki:) to chyba wyślę, tylko nie wiem czy CV tylko cz z tym listem jeszcze, bo na ogłoszenie nie jest napisane. jako praca powiedzmy tymczasowa może być. a coś więcej na temat samej jego pracy nei wiesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość no ja tez pracowalalm w
teatrze i szczerze mowiac to co napisal ktos wyzej to tylko czesc obowiazkow. U nas to stanowisko nazywalo sie specjalista d/s organizacji widowni i koordynowanie pracy obslugi widowni (tzn. szatniarzy, "pilnowaczy", ludków stojących na bramce itp.) to byla tylko czesc obowiazkow. Poza tym taka osoba zajmuje sie dbaniem o to, aby zawsze byla mozliwie jak najliczniejsza widownia na spektaklu. Czyli jezeli jakis spektakl cieszy sie malym powodzeniem i bilety zle sie sprzedaja, to ten czlowiek musi sciagac ludzi "na sile" - najlepiej jest wtedy obdzwonic znajomych z wiekszych firm czy instytucji, ktore wspolpracuja z teatrem i zaoferowac im do wykorzystania dla pracownikow tej firmy wieksza ilosc biletow po promocyjnej cenie. Chodzi o to, zeby teatr jak najmniej stracil na danym spektaklu. Na tym stanowisku przydaja sie znajomosci w wielu firmach, szkolach, instytucjach, przedszkolach, wojsku itp. czyli wszedzie tam, skad mozesz uzyskac pomoc (czyt. widzow) gdy jakis spektakl zle sie sprzedaje. No przynajmniej tak to wygladalo u mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość no ja tez pracowalalm w
Acha, a to, co napisala kolezanka wyzej to u nas wykonywal szef obslugi. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość WIDOWNIa TEATRALNa
dzięki:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×