Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Eskel

Wybrać mężatkę?

Polecane posty

Nie wiem co zrobić. Mam już ponad 27lat nigdy nie miałem dziewczyny, poznałem niedawno w internecie fajną dziewczynę, ale mężatkę. Jest ode mnie starsza o 3lata, okłamałem ją mówiąc, że miałem już pare dziewczyn. Ona wyszła za mąż w młodym wieku i nigdy nie była z nikim oprócz męża. Potrafię ładnie pisać, oczarowałem ją, ona chciałaby przenieść to do reala. Problem w tym, że ona liczy na to, że będzie tak jak w necie, a ja tak naprawde nie mam żadnego doświadczenia. W dodatku mam duże opory moralne - co innego zabawa w necie, co innego realna zdrada. Co byście zrobili na moim miejscu?

Jesli nie darzysz ja uczuciem nie rob tego, bo zranisz ja strasznie. Ona jest Toba zauroczona i jak znam zycie pewnie ma \"motylki\" a To pewnie nie bedziesz z nia tylko wasze drogi kiedys sie rozejda predzej czy pozniej:) hmmm cos o tym wiem:)

Eskel nie rób tego - znam gościa ktory co prawda mial wiele partnerek a tez wdał się w romans z mężatką - ona nie odejdzie od męża... i tkwi - i nie umie tego zakończyć, nie wdawaj się w to ... będziesz cierpiał... odpuść...

a mowila tobie ze nie jest szczesliwa w malzenstwie? jesli nie to tym bardziej sie nie mieszaj, jesli tak to dlaczego w takim razie nie odejdzie? dla niej to odskocznia od codziennosci... a ty bedziesz cierpial nawet jesli kochasz to i tak nie bedziesz szczesliwy bo nawet gdyby odeszla od meza (w co wątpię) to i tak bedzie wracala myslami do niego i przy pierwszej lepszej klotni wypomni ze z mezem bylo lepiej i ze zaluje a jesli nie kochasz to tym bardziej zostaw... dla wlasnego dobra