Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość przerażona21

Ciąża- mój facet się cieszy, a ja nie.

Polecane posty

Gość przerażona21

Ciąża- mój facet chce wziąć ślub- ja nie chcę. Ciąża- facet chce zamieszkać ze mną- a ja wolę mieszkać z rodzicami. Chce, żebym zrezygnowała ze studiów i zajęła się dzieckiem. Ja chcę zostać z rodzicami, ale oni namawiają mnie, żebym z nim zamieszkała. Czuję, że jestem dzieckiem, a wkrótce sama będę miała dziecko. Mam niespełna 21 lat i nie jestem na to gotowa. Nie jestem gotowa na to, żeby zamieszkać z facetem, nawet obiadu bym mu nie potrafiła ugotować, a co dopiero miałabym rodzić. Jestem zagubiona, niezdecydowana. Boję się, że jak z nim nie zamieszkam, to on mnie zostawi i nie będę miała z czego żyć. W dodatku studiuję na AM i przeniesienie się na studia zaoczne jest niemożliwe, a wieczorowe są za drogie. Sama siebie i dziecka nie utrzymam. Rodzice nie są zamożni, więc nawet na wyprawkę nie mam. Mam się zmusić do małżeństwa? Kiedy mi mówi o słodkim bobasie, o tym, jak się cieszy, że zostanie ojcem, to czuję, że go nienawidzę. Muszę kuć, żeby zaliczyć egzamin we wrześniu, a siedzę i ryczę. Nawet w życiu na rękach dziecka nie trzymałam, nie miałam z innymi dziećmi żadnego kontaktu, bo jestem jedynaczką i stroniłam od towarzystwa. Jak wyjść z depresji? Jak zmusić się do macierzyństwa, do małżeństwa? Wiem, że mam 30-letniego faceta z dobrą pracą, ale nie wyobrażam sobie, że miałabym z nim zamieszkać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kochana, teraz wydaje Ci się, to wszystko straszne, ale daj sobie czas, zobaczysz jak Twoje poglądy się zmienią. A co do twojego faceta - kochasz go?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach