Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość oluszka888

Prezent dla 14-15 latki ???!!!

Polecane posty

Gość oluszka888

Chciałabym kupić coś tak bez okazji mojej siostrzenicy w wieku 14-15lat. druga gimnazjum. Ale nie wiem co dziewczynie w tym wieku się podoba - mało ja widuje. Może jest tu osoba w tym wieku i cos poradzi mi? Dodam ze ja jestem studentką i nie mam masy kasy. myślałam o czymś do 60 zł. o jakiejś torbie np.

Gość gitowiec
podejżewam, że taka panienka zaczyna się stroić w różne piórka i ozdoby i zapewne już ma jakiś złoty łańcuszek albo kolczyki .... itd. , więc proponuję jej podarować drewnianą szkatułkę z 2 -3 szufladami , widziałem takie na allegro za ok. 60 zł

Gość yyyyyyyyyyyy
kup jakis sweterek albo bluzke ( tylko nie jakas dziecinna ) taka bardziej mlodzezowa albo np kilka kosmetykow o łacznej wartosci 60 zł z nivea visage young...napewno bedzie zadowolona :)

kosmetykow bym nie kupila,moga sie nie spodobac. lepsza bedzie ta szkatulka na bizuterie ewentialnie kosmetyki kolorowe:)

Teraz w KroppTown sa fajne torby-takie na ramię, albo w Butiku czapka i szalik w komplecie, moze być tez fajny portfel. Teraz też samodne takie husty-arafatki-sa w różnych kolorach-moja córka ma czarno-białą. Z kosmetykami to różnie bywa trzeba wiedzieć co używa.

Gość yyyyyyyyyyyy
piszac kosmetyki milam na mysli min. jakis peeilng do twarzy kem z podkladem zel oczyszczajacy (ale tylko z nivea visage young ) sama kiedys uzywalam sa swietne dla dziewczyn w jej wieku :)

Gość oluszka888