Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Aszti

Pożądam syna mojego szefa!

Polecane posty

Cześć dziewczyny! Jakiś czas temu wrócił z długoletniego pobytu w Australii , syn mojego pracodawcy. Pracuję u niego od 1,5roku i dotąd nigdy nie znałam jego syna. 2 córki tak, ale ich brata- nie. Jak go ujrzałam, to niemal zwariowałam na jego punkcie! Wysoki, przystojny, szarmancki, miły i taaaaki sexowny! Problem jest tego rodzaju, że on jest 10lat młodszy (24 lata), jest synem szefa, ja mam faceta, a jego pragnę:-O Ostatnio często przychodzi do biura i zdarza się, że zamieniamy ze sobą słówko. Kiedy tylko jest sposobność, zerkam na niego ukradkiem:P Dostrzegłam, że i on za mną wodzi wzrokiem;-) Podoba mi się ogromnie, koledzy i koleżanki z pracy szeptali, że i ja mu się podobam. Czy ugasić w sobie żądzę, czy... spróbowac małego, niewinnego romansu? ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
\"Ugasić w sobie żądzę\"... myślisz, że to takie proste? :P No, logicznie powinnaś przynajmniej spróbować rzeczoną żądzę ugasić, jako że: - zmarnujesz sobie związek, a nowego raczej nie będzie - może jest zainteresowany tylko przelotnym romansem? - ryzykujesz pracą - psujesz sobie reputację - facet jest o 10 lat młodszy więc...hmm... no chyba że Ci to nie przeszkadza Ale logika logiką, a życie życiem... A on jest wolny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ta najkochansza
moze woda pomoze?:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach