Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

flowersss

POMOCY! EXCEL! co zrobić żeby tekst się zmieścił w komórce?

Polecane posty

chodzi mi o to,że jak wypełniam komórkę tekstem, to nie mogę tak jak w wordzie w tabelce \"zjechać\" w dół z tym tekstem, tylko tekst mi wyłazi na następną komórkę 😭

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość excellka
najedź na komórkę i naciśnij prawy przycisk w myszy. Rozwinie ci się munu. Najedź w nim na "Formatuj komórki" i zaznacz "Zawijaj tekst". OK. I załatwione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WIELKIE DZIęKI :) zrobiłam jak kazaliście i jest ok :) ale mam jeszcze inny problem - musze wpisać cyfry zaczynające się na zero i gdy wpisuje np 01010 to gdy wyjdę z tej komórki to zjada mi to pierwsze zero :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hmmm_81
kliknij na komórke prawym - formatuj, wybierz zakładke liczby, nastepnie wybierz"tekstowe" i ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jesteście wielcy!!!! 🌻 :) :) DZIęKUJE:) znów się udało a mogę mieć jeszcze jedno pytanko ? mam zrobiony tylko początek tabeli, kilka \"rubryk\" a tabelka ma mieć ich kilkadziesiąt, jak ją \"przedłużyć\"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzięki :) udało się ale nie do końca :( tzn tabelkę powiększyłam ale zostało mi kilka upartych komórek, które nie chcą się \\\"podzielić\\\" :( wszędzie mam piękne rubryczki a w jednym miejscu została mi taka wielka (w miejscu której powinno być ich 4) i nie mogę jej podzielić czy w excelu nie ma takiego narzędzia jak w wordzie że można sobie ręcznie dodawać komórki? tzn klikam w dwóch miejscach i te punktu łączą się w linię>? a może jest jakiś inny sposób żeby to zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×