Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

jak postąpić

Prawa konsumenta

Polecane posty

Ludzie kochani,podajcie mi adres rzecznika d/s konsumenta lub adres urzedu d/s konsumenta.Mam problem ze zmywarką firmy Amica.Firma Amica,jak się dowiedziałam od Pana serwisanta nie wymienia urządzeń,gdy się psują,tylko naprawia,wg mnie ąz skończy się gwarancja.Poradźcie,jak to załatwić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mozesz jeszcze raz
napisac bo nie rozumiem ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kupiałam zmywarkę z Amicki,ktora regularnie co dwa miesiące się psuję.Objawy ma dwojakie,powtarzające się z właśnie taką częstotliwością.Gwarancja trwa dwa lata,moja konczy się w lipcu br. Chciałam starać się o wymianę sprzętu,ale usłyszalam,że amica nie wymienia.Wiem,że inne firmy,jeżeli nie potrafią naprawić swojego sprzetu wymieniają klijentowi urzadzenie na inny.Jeżeli uzyskałam takie informacje w serwisie,to już chyba tylko ten rzecznik mi został.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kupiałam zmywarkę z Amicki,ktora regularnie co dwa miesiące się psuję.Objawy ma dwojakie,powtarzające się z właśnie taką częstotliwością.Gwarancja trwa dwa lata,moja konczy się w lipcu br. Chciałam starać się o wymianę sprzętu,ale usłyszalam,że amica nie wymienia.Wiem,że inne firmy,jeżeli nie potrafią naprawić swojego sprzetu wymieniają klijentowi urzadzenie na inny.Jeżeli uzyskałam takie informacje w serwisie,to już chyba tylko ten rzecznik mi został.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×